SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg vil se et sommerbilde. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Haha nå ødela du her. Jeg ville liksom fullføre rekka Jeg vil se la kairo hotel i Mwanza i Tanzania. Der har jeg bodd i tre dager. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg vil se Scandic-hotellet ved Langnes i Tromsø. Det er det eneste hotellet i Tromsø jeg har bodd på Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 https://images.app.goo.gl/rLqDXE5kbTpJhDCM6 Jeg vil se en svartbak. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 https://images.app.goo.gl/rLqDXE5kbTpJhDCM6 Jeg vil se en svartbak. Feil hotel, jeg mener det tidligere Scandic-hotellet på Langnes i Tromsø. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg vil se noen med smerter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg vil se en av tatoveringene til Lana Del Rey. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Jeg vil se en typisk høstdag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Jeg vil se ei sjur. Denne gang skal jeg ikke ødelegge årstidsrekka. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hva er ei sjur? Husk på at vi er født og oppvokst på hver vår kant av landet, Sprengemobil Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hva er ei sjur? Husk på at vi er født og oppvokst på hver vår kant av landet, Sprengemobil Skjære, Pica pica. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Jeg sier sjura. :wee: Jeg vil se Bjork sin tatovering bakerst på sin høyre øre. Hvis det blir for vanskelig å finne akkurat den tatoveringen, da går det fint å vise hennes tatovering på sin venstre arm. :wee: Endret 2. oktober 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg vil se en som har tatovert ansiktet til Lana Del Rey Noe jeg ønsker meg sterkt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg vil se hva som helst annet enn Lana Del Rey. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Du får A$AP Rocky nå. Han var i musikkvideoen til National Anthem, samt to låter (Summer Bummer, også med Playboi Carti, samt Groupie Love) på Lust for Life-albumet. Jeg vil se hva som helst annet enn A$AP Rocky. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Du får en stein. Jeg vil se belgisk vaffel. Det er sjukt godt. Frister nesten å dra tilbake til Belgia bare for å spise Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg vil se en laserpenn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg vil se den engelske landsbygda. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg vil se den engelske landsbygda. Jeg har en tilsvarende laserpenn som på bildet, og den holder jeg nå Jeg vil se en norsk veiløs bygd. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Laukvika i Troms. Jeg vil se Gomp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå