Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg vil se Markens gate. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg vil se Storgata på Finnsnes. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg vil se tabellen i 3 divisjon avdeling 6, den som Finnsnes leder for øyeblikket 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg vil se tabellen i OBOS-ligaen (1. divisjon), der Start ligger på 3. plass for øyeblikket Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Tips til hvordan jeg kan få lagt inn den på PC? Jeg har aldri vært pålogget på diskusjon.no via mobil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Tips til hvordan jeg kan få lagt inn den på PC? Jeg har aldri vært pålogget på diskusjon.no via mobil. Du klipper ut et bilde av tabellen med Utklippsverktøy, også legger du den inn på https://postimages.org/ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg vil se tabellen i OBOS-ligaen (1. divisjon), der Start ligger på 3. plass for øyeblikket Jeg skjønner ikke hva du sikter til med den der. :huh: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg skjønner ikke hva du sikter til med den der. :huh: Han mener nest øverste nivå i norsk fotball. Jeg har gitt Gompen beskjed om hva han kan gjøre for å få tabellen limt inn hit. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Han mener nest øverste nivå i norsk fotball. Jeg har gitt Gompen beskjed om hva han kan gjøre for å få tabellen limt inn hit.Hæ!! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Hæ!! La Gompen ta seg av dette, slik at det ikke sporer av flere sider. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det er ikke sikkert han heller ikke skjøner hva han skal leite etter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det er ikke sikkert han heller ikke skjøner hva han skal leite etter.Klart han gjør det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Klart han gjør det.Vi får håpe på det da. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Kjenner jeg gleder meg til vinteren allerede. Jeg vil se en gammel mann som er kjempeglad. Endret 7. august 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg vil se en idrettsgren du aldri kommer til å prøve ut. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg vil se idrettsgrenen du liker aller best. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg vil se et perfekt timet bilde. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg vil se personen du aller helst vil ha i senga di. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Jennifer Lawrence er velkommen hvis hun mot alle odds skulle ønske det. Jeg vil se et tradisjonelt legekontor. Endret 7. august 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå