srbz Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Urg .... ikke svar på opgaven men... Kunne ikke dy meg .... ingenting "feil" her Ingenting feil her? Var ikke poenget at det skulle være en FEILmelding kanskje JEG76 som skal ønske, vettu... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Forresten, hva er en gyllevogn? Edit: Her er en valtra 685 (eller en 785), hva mer som er på bildet, aner jeg ikke (ser ut som en gjødselvogn da) Men uansett var det ikke din tur å ønske Endret 2. mai 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 den skal vist være en nokia... jeg vil se ett bilde av det berømte Mullah løftet, eller noen andre Sabina(?) har løftet Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Ericsson, det er det det er! Endret 3. mai 2004 av dD. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det må kunne kalles en feil... Jeg vil se bilde av gården jeg stammer fra, Leland i Selandsdalen! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det må kunne kalles en feil... Jeg vil se bilde av gården jeg stammer fra, Leland i Selandsdalen! er du syk? du kunne like gjerne bedt om å se en delfin som voldtar en spermhval..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det må kunne kalles en feil... Jeg vil se bilde av gården jeg stammer fra, Leland i Selandsdalen! er du syk? du kunne like gjerne bedt om å se en delfin som voldtar en spermhval..... det vil jeg gjerne se Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det må kunne kalles en feil... Jeg vil se bilde av gården jeg stammer fra, Leland i Selandsdalen! er du syk? du kunne like gjerne bedt om å se en delfin som voldtar en spermhval..... det vil jeg gjerne se utrolig hva folk vil se ass Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Det må kunne kalles en feil... Jeg vil se bilde av gården jeg stammer fra, Leland i Selandsdalen! Nr1 Nokia feilmeldingen din ser heller ut til å være en form for display test eller service meny. Se link.. http://www.nobbi.com/moni3_nok.htm Edit Også linken men oversatt til engelsk: http://translate.google.com/translate?sour...ni3%5Fnok%2Ehtm Nr2 Kom deg ned på jorden og ønsk deg noe Google verdig. Endret 3. mai 2004 av DaXi Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Men for litt fart på denne tråden igjen så : Dette er et satellit bilde av Norge.. Gården din er der et eller annet sted. ( den er vel ikke så liten at den er under et "tak" ?) Så da ønsker jeg meg et bilde av en iPod med et icon på som ser ut som en død ipod... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Men for litt fart på denne tråden igjen så : Dette er et satellit bilde av Norge.. Gården din er der et eller annet sted. ( den er vel ikke så liten at den er under et "tak" ?) Så da ønsker jeg meg et bilde av en iPod med et icon på som ser ut som en død ipod... hahahaha, bra bra Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 den har en logo..... vet ikke om den er død men.. hvis godkjent vil jeg se en blå ballong med hatt og nese på....... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Ok da, får ønske meg å se en denne spermhvalen i utuktig omgang da Og DaXi, du jukser, det var min tur! Jeg bare gav dere en oppgave hvor dere trenger litt mer enn 2 min på Google for å klare den. Det finnes mange bilder av denne gården på nettet! Endret 3. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det var veeeeldig vanskelig å finne en med hatt også... men jeg fant denne!!! Hvis denne er grei vil jeg se Rodney Mullen (skater) ta en darkslide(et tricks) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ok da, får ønske meg å se en denne spermhvalen i utuktig omgang da Og DaXi, du jukser, det var min tur! Jeg bare gav dere en oppgave hvor dere trenger litt mer enn 2 min på Google for å klare den. Det finnes mange bilder av denne gården på nettet! seriøst, ligger den gården på nettet? søkte både i bilder og tekst, men fant ingen ting. Btw den ballongen gir jeg snart opp på, dette var det nærmeste jeg kom: Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Her: Jeg vil se et flyvende tog. Endret 3. mai 2004 av Solar Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Jeg vil se et bilde av en mann som har pupper... EDIT: Gah, ble slått på målstreken.. Endret 3. mai 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 nå vil jeg se en mann med pupper Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Edit... noen tok det samme bildet før meg... Endret 3. mai 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nå vil jeg se en mann som hopper inn i et tre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå