Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Jeg vil se en som spiser agurk. Endret 25. september 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg vil se drømme huset ditt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg vil se Donald Trump når han var barn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg vil se Bjork Gudmundsdottir som barn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg vil se noen som prøver å redde miljøet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Rette opp miljøet, da kan jeg faktisk gi deg to bilder på den. :wee: Det får du Bjork Gudmundsdottir igjen. Hun er miljøbevist person i sinn voksen alder. :love: Her er flere som redder miljøet. :D Jeg vil se din favoritt kake. Endret 28. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Brownies er digge saker. Jeg vil se noen som knuser noe. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg vil se en dame som har circa sammen fasong som din mor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 --forkortet ned-- Jeg vil se en dame som har circa sammen fasong som din mor. Hvordan skal jeg klare å finne bilde av det der Pliscin? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hvordan skal jeg klare å finne bilde av det der Pliscin? Jeg tenkte form, fasong, skikkelse etc. ikke nødvendigvis identisk, men ganske lik. Det kan ikke være så vanskelig, med mindre du ikke vet hvordan din mor ser/så ut. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg vil se en dame som har circa sammen fasong som din mor. http://harieta.info/images3/hairstyles-65-year-old-woman/hairstyles-65-year-old-woman-87_11.jpg Jeg vil se et bilde av hjemplassen din Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Jeg tenkte form, fasong, skikkelse etc. ikke nødvendigvis identisk, men ganske lik. Det kan ikke være så vanskelig, med mindre du ikke vet hvordan din mor ser/så ut.Så klart vet jeg hvordan mamma ser ut.For det første: Jeg har problemer å finne den type bilder selv om en vilt fremed som ligner på mamma. Vet ikke hva jeg skal søke etter. For det andre: Føler jeg det blir for personlig, ønsker ikke å dele ut sånt, selv om en vilt fremed ligner på mamma. Det gjelder det samme med mitt egent ansikt. Endret 2. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Så klart vet jeg hvordan mamma ser ut. For det første: Jeg har problemer å finne den type bilder selv om en vilt fremed som ligner på mamma. Vet ikke hva jeg skal søke etter. For det andre: Føler jeg det blir for personlig, ønsker ikke å dele ut sånt, selv om en vilt fremed ligner på mamma. Det gjelder det samme med mitt egent ansikt. 1. Det som gjør denne leken artig er at man må bruke kreativiteten sin når man søker etter slike ting, om det er utfordrende så gjør det jo leken bare enda mer artig. 2. Den personen du finner trenger ikke nødvendigvis å ligne på din mor, så lenge fasongen er den samme. Jeg skjønner ikke hvordan det blir personlig. Ingen her kommer til å kjenne igjen din mor, ingen her vet hvem det er, eller har noen som helst interesse av å vite det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) 1. Det som gjør denne leken artig er at man må bruke kreativiteten sin når man søker etter slike ting, om det er utfordrende så gjør det jo leken bare enda mer artig. 2. Den personen du finner trenger ikke nødvendigvis å ligne på din mor, så lenge fasongen er den samme. Jeg skjønner ikke hvordan det blir personlig. Ingen her kommer til å kjenne igjen din mor, ingen her vet hvem det er, eller har noen som helst interesse av å vite det. Det er sant at man må bruke kreativiteten sinn. Det er kanskje ikke personlig for deg/dere nei. For meg, så blir det det. Så hvorfor ikke akseptere det? La oss fortsette med det denne leken er ment for. Endret 3. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 http://harieta.info/images3/hairstyles-65-year-old-woman/hairstyles-65-year-old-woman-87_11.jpg Jeg vil se et bilde av hjemplassen din https://www.trondheim.no/images/forside/nidarosdom.jpg Da fortsetter jeg det personlige og vil gjerne ha bilde av visakortet ditt. Begge sider. Eventuelt stilig street art. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 https://www.trondheim.no/images/forside/nidarosdom.jpg Da fortsetter jeg det personlige og vil gjerne ha bilde av visakortet ditt. Begge sider. Eventuelt stilig street art. Var nå aldri et krav om at du MÅTTE poste bilde av hjemplassen din. Skylder på liten kreativitet. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg prøver bare å være gøyal Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Her er street art med et kredittkort. Da vil jeg gjerne se søsteren din vise fram førerkortet ditt utenfor der du jobber. Eller et morsomt bilde du har ledd av i det siste. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg vil se en stereotypisk russer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Nå husker jeg ikke akkurat hva en stereotype var for noe igjen. Så, jeg tokk bare en tilfeldig russer. Håper det går greit. Jeg vil se en rå kul anime she venom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå