Gå til innhold

Google-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja... masse bilder av ræva mi på nettet :yes:

 

sidan du er så dårleg til å leita legg eg ut det eg fann då eg søkte på "statoil øystese"

 

hardangerbil.jpg

 

ynskjer meg bilde av ei mannsrompe med ein love-smiley på høgre side, ser helst at det er King_mephisto som gjer det :roll:

 

Edit: spesifisering: ikkje love-smiley PÅ rompa, men 2 separate bilete på sida av kvarandre.

 

Edit2: sidan det ynskjet var ein skikkeleg trådkiller, vil eg i staden ha bilde av coveret på God Hates Us All- skiva til Slayer. Dersom du ikkje heiter King_mephisto, då vil eg framleis ha fyrste unskjet mitt oppfylt.

Endret av Ender
Lenke til kommentar
tja... masse bilder av ræva mi på nettet :yes:

 

sidan du er så dårleg til å leita legg eg ut det eg fann då eg søkte på "statoil øystese"

 

hardangerbil.jpg

 

ynskjer meg bilde av ei mannsrompe med ein love-smiley på høgre side, ser helst at det er King_mephisto som gjer det :roll:

 

Edit: spesifisering: ikkje love-smiley PÅ rompa, men 2 separate bilete på sida av kvarandre.

 

Edit2: sidan det ynskjet var ein skikkeleg trådkiller, vil eg i staden ha bilde av coveret på God Hates Us All- skiva til Slayer. Dersom du ikkje heiter King_mephisto, då vil eg framleis ha fyrste unskjet mitt oppfylt.

Hva mener du? at King_m får særbehandling, og vi andre må slite ræva av oss for å finne de klin umulige bildene dine.. RAPPORTERES! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

det var enkelt!

 

JAS-Gripen.jpg

 

vel vel... jeg vil se verdens største domino brikke fall... altså så mange domino brikker som mulig som faller på hverandre... (vet ikke hva det kalles)

 

EDIT: skirveleif

Endret av bruker-45896
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...