toshast Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ok! Jeg vil se et bilde av en av verdens beste gitarister, left hand med Gibson gitar. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Funker det med han? (det er clapton) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Han ville se en av verdens beste gitarister (som først og fremst ikke kan bestemmes) som spiller left-hand på en gibson gitar. Du tar frem Clapton som poserer høyrehendt på en gibson gitar. Godt forsøk, men jeg tviler på at det holder. Personlig så jeg for meg noe slikt: Endret 28. mai 2008 av SnittLeif Lenke til kommentar
toshast Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Han ville se en av verdens beste gitarister (som først og fremst ikke kan bestemmes) som spiller left-hand på en gibson gitar. Du tar frem Clapton som poserer høyrehendt på en gibson gitar. Godt forsøk, men jeg tviler på at det holder. Personlig så jeg for meg noe slikt: Joda Det er ikke Gibson, men la gå Endret 29. mai 2008 av toshast Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmmm, hva vil dere se nå da? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Siden ingen svarte, så fortsetter jeg Jeg vil se en mann som snakker i tlf oppå en hest Lenke til kommentar
toshast Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg vil se en bil som kjører på en mann Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg vil se en Pokémon som bader. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er jo en pokemon(tror jeg), så hvorfor ikke`? Lenke til kommentar
toshast Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er jo en pokemon(tror jeg), så hvorfor ikke`? Ja du ser vel på Pokemon du. Jeg vil se en flodhest på to ben. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dette bør vel holde? Jeg tviler på at det finnes et bilde av en ekte flodhest på to. Jeg vil se en bjørn i en bossdunk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 JEg vil se en harrystylet 80-talls VW Polo. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er jo en pokemon(tror jeg), så hvorfor ikke`? Ja du ser vel på Pokemon du. Jeg vil se en flodhest på to ben. Hehe....Nei ikke nå lenger, men var en stoor fan for en del år tilbake.. Lenke til kommentar
Matt9002 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 enkelt! Da vil eg sjå ein sovande russ med ein øl i handa. Det er ikke russebussen Majestix. Dette er Majestix: Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 enkelt!_bilde_ Da vil eg sjå ein sovande russ med ein øl i handa. Det er ikke russebussen Majestix. Dette er Majestix: _bilde_ Litt seint å komme med det no Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 jepp. gadd ikke å kommentere det selv:P var så fin buss det Nærmeste jeg fant vil se dovendyret i istid 2 når han blir forgudet av mange små dovendyr Lenke til kommentar
toshast Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 jepp. gadd ikke å kommentere det selv:P var så fin buss det Nærmeste jeg fant vil se dovendyret i istid 2 når han blir forgudet av mange små dovendyr Finner ingenting Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Han ville se en av verdens beste gitarister (som først og fremst ikke kan bestemmes) som spiller left-hand på en gibson gitar. Du tar frem Clapton som poserer høyrehendt på en gibson gitar. Godt forsøk, men jeg tviler på at det holder. Personlig så jeg for meg noe slikt: http://www.e-shot.com/portfolio/images/Picture%20001.jpg Joda Det er ikke Gibson, men la gå Visst søren var det en gibson. Jimi Hendrix var den som for alvor gjorde Gibson Flying V populær. Endret 1. juni 2008 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå