Spearman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 En kanin som brenner: Hodet er nederst, og den ser mot kameraet! Dakar Godkjent som svidd kanin eller? I såfall vil jeg se en kjempekræsj av mange tog! Lenke til kommentar
Spearman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 -Går den? Nærmeste jeg fant Tja den får vel gå da. Slev om det er mann, ikke dverg, og han spiller ikke . Din tur da! Hvis en dverg ikke er en mann, hvilket kjønn er det da? Altså tenkte på en voksen, normal mann jeg da! Slutt å pirke.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vil se bilde av kong harald med en røyk... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 www.monolith.com.au/passport/traincrash.jpg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg vil se et bilde rettet RETT ned mot bakken tatt fra toppen av World Trade Center! Endret 24. april 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg vil se et bilde rettet RETT ned mot bakken tatt fra toppen av World Trade Center! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg vil se julenissen med en øl -Hvis den blir godkjent da Endret 24. april 2004 av So Lenke til kommentar
Spearman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Julenissen med øl.. Hvis den er grei, så vil jeg se et bilde av... ... en fyr som DRIKKER en flaske ketchup Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) der har du en! jeg vil se en skihopper som tryner:p Endret 24. april 2004 av SumSar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!! grrr!!! Lenke til kommentar
Spearman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) der har du en! jeg vil se en skihopper som tryner:p Åkei, greit nok, siden det står under at det er det. Ellers ser det jo bare ut som en grå flaskebunn! Endret 24. april 2004 av SpearMan Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har kommet med et litt lengre oppe Jeg vil se en skihopper som tryner Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Urk, vet ejg er for sein.. men jeg klarte å stresse meg til å finne verdensrekord innehaveren av å "drikke 400ml med heinz tomatketchup, med sugerør" (33sek) Lenke til kommentar
Spearman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Greit nok? I såfall vil jeg se en fyr som har kræsja og airbagen har utløst seg! Men bilen skal ikke være totalvrak, skal se fyren sitte fast bak airbagen! Lenke til kommentar
Spearman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Urk, vet ejg er for sein.. men jeg klarte å stresse meg til å finne verdensrekord innehaveren av å "drikke 400ml med heinz tomatketchup, med sugerør" (33sek) Hehe, tenkte på det bildet ja, så det i guiness rekord bok. Men han andre vant, for han drakk jo ketchup der og.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Urk, vet ejg er for sein.. men jeg klarte å stresse meg til å finne verdensrekord innehaveren av å "drikke 400ml med heinz tomatketchup, med sugerør" (33sek) Hehe, tenkte på det bildet ja, så det i guiness rekord bok. Men han andre vant, for han drakk jo ketchup der og.. Var litt stress faktisk... jeg fant bildet ja.. på guinness sin side.. men der var det i flash.. så jeg tok print screen. pasta det i et bildeprogram kutta det ned og rezisa det... og la det ut på sida mi og posta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå