Gå til innhold

Google-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

_41379104_snow416.jpg

Dette er bildet av Linsday Jacobellis (muligens stavet litt feil), snowboardcross-kjører fra USA. Ledet OL-finalen i torino soleklart, tøffer seg på nest siste hopp, greier ikke landingen og tryner, hvilket hun nettopp har gjort på bildet.

Jeg vil se vinneren av samme løpet.

EDIT: En taper eller en som taper? Jaja, vi må få se en som vinner.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Uten å gjøre dette til en diskusjonstråd så ble det spurt etter en som taper, mens bildet som ble postet (Bush) var av en taper.

Jeg brukte litt lang tid på å finne en som taper (som var det snowboarddamen gjorde) og kom litt sent inn. Når jeg så gjorde dette og så det, så rettet jeg på ønsket mitt til å matche ønsket til Caze.

Når jeg da i tillegg fikk kommentar om at jeg var for sen, så benyttet jeg anledningen til å nevne at min var "rett" for så å fortsette opplegget. At du vil bruke spalteplass på å diskutere dette er greit, men da synes jeg du kan slenge på ønskebildet mitt i samme slengen.

Lenke til kommentar
Uten å gjøre dette til en diskusjonstråd så ble det spurt etter en som taper, mens bildet som ble postet (Bush) var av en taper.

7850062[/snapback]

Med andre ord mener du at en taper ikke taper? Det blir jo rimelig selvmotsigende. Han taper jo til stadighet popularitet. Er ikke det å tape? Han tapte egentlig forrige presidentvalg. Er ikke det å tape?

Du bomma. Bare godta det ;)

Lenke til kommentar

Jeg skal være enig at i en utvidet form av begrepet er bush en som taper. Men hadde jeg spurt etter et bilde av en som spiser hadde jeg forventet en som har mat i munnen, ikke en som spiste igår. Men never mind, la leken fortsette.

Da var det tvillingene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...