naXoz Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Her er en som spiller basse... Basse har til og med egen hjemmeside http://www.basse.no jeg vil se et en mann/dame med mange sugerør i munnen... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg vil se en sint nisse. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg vil se en som tryner, bildet skal inkludere ekstrem smerte. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg vil se to griser som parrer. Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vil se bilde av en "ekte" alien.... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvist godkjent vil jeg se en man som kler seg ut som en dame Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil se en som taper... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil se en som alltid vinner (hint: Chuck Norris) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Dette er bildet av Linsday Jacobellis (muligens stavet litt feil), snowboardcross-kjører fra USA. Ledet OL-finalen i torino soleklart, tøffer seg på nest siste hopp, greier ikke landingen og tryner, hvilket hun nettopp har gjort på bildet. Jeg vil se vinneren av samme løpet. EDIT: En taper eller en som taper? Jaja, vi må få se en som vinner. Endret 1. februar 2007 av Ekko Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ekko, du var 9 min sen ute.. Så caze's ønske gjelder.. Nu vil jeg se tomatsuppe med MASSE makaroni Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ekko, du var 9 min sen ute.. Så caze's ønske gjelder.. 7848560[/snapback] Men min var rett. Da vil jeg se så mange tvillinger som mulig i ett og samme bilde Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men min var rett. 7848979[/snapback] Hvordan får du til det, når du skriver at vedkommende ikke vant? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Uten å gjøre dette til en diskusjonstråd så ble det spurt etter en som taper, mens bildet som ble postet (Bush) var av en taper. Jeg brukte litt lang tid på å finne en som taper (som var det snowboarddamen gjorde) og kom litt sent inn. Når jeg så gjorde dette og så det, så rettet jeg på ønsket mitt til å matche ønsket til Caze. Når jeg da i tillegg fikk kommentar om at jeg var for sen, så benyttet jeg anledningen til å nevne at min var "rett" for så å fortsette opplegget. At du vil bruke spalteplass på å diskutere dette er greit, men da synes jeg du kan slenge på ønskebildet mitt i samme slengen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Uten å gjøre dette til en diskusjonstråd så ble det spurt etter en som taper, mens bildet som ble postet (Bush) var av en taper. 7850062[/snapback] Med andre ord mener du at en taper ikke taper? Det blir jo rimelig selvmotsigende. Han taper jo til stadighet popularitet. Er ikke det å tape? Han tapte egentlig forrige presidentvalg. Er ikke det å tape? Du bomma. Bare godta det Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg skal være enig at i en utvidet form av begrepet er bush en som taper. Men hadde jeg spurt etter et bilde av en som spiser hadde jeg forventet en som har mat i munnen, ikke en som spiste igår. Men never mind, la leken fortsette. Da var det tvillingene.... Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen tvillinger...... Jeg vil se deep blue (IBM) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det der heter trillinger. Tror vedkommende som spurte etter tvillinger var ute etter flere sett med tvillinger Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Edit: dobbelt post........ Endret 1. februar 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det der heter trillinger. Tror vedkommende som spurte etter tvillinger var ute etter flere sett med tvillinger 7850274[/snapback] Sant nok, jaja pytt sann....de er hvertfall svensk og mildt sagt veldig bøge...... :!: Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er ikke mange, men de er ganske snacksy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå