TordEMan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 æsj for et ekkelt bilde!... i alle fall jeg vil ha et bilde over stedet "dunsæd" eller "øysæd" om det finnes, det er i alle fall skilt til de stedene mellom bergen og stavanger Lenke til kommentar
Tasseladd86 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 og jeg vil da se bilde av et enda mer sykt stedsnavn enn dette Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 her ja! Da vil jeg se en annen person enn meg som heter Thomas Larsen! =) Lenke til kommentar
Tasseladd86 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 da vil jeg se bilde av hundeoppkast Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ny Thomas Larsen: Hund som spyr: Hundespy: Kunne tenke meg å sett mat som ikke er riktig fordøyd (samma hvilke ende det har kommet ut, så lenge man kan se hva som er forsøkt spist). Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det var egentlig ikke meg, men fikk så lyst å si det, meg og en kamerat som hadde krig i går med dette, om å gjøre å legge inn sykeste bildet... og når han kom med det så smalt den kommentaren inn, kunne ikke dy meg.. sorry for at jeg gikk off topic, måtte bare få sagt det! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Da vil eg sjå ein som spyr...bilde skal vera tatt mens han spyr, spyet skal renne ut av munnen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Alt for enkelt. Anyway, jeg vil se en blå giraff. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Godkjent? I så fall vil jeg se hun som spiller Cindy i Scary Movie. Endret 7. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Godkjent ja. Da vil jeg seeee.... verdens minste båt? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Da vil eg sjå ein mann i rosa kondomdress på ein sykkel med eit hjul EIDT: Skrive feil Eg har funne den på google! Endret 7. juni 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du må nok forklare deg bedre. En rosa mann, på en sykkel men ett hjul dessuten, det jeg trodde du mente fant jeg ikke. (mann på rosa sykkel med ett hjul, men det kan være meg) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 da vil eg sjå ein haug med knuste cd plater Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hehe Da vil jeg se en tank som blir sprengt i fillebiter av en Missil Endret 7. juni 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Vil se en koalabjørn med "graduation" hatt og vitnemål. Edit: Hint: Kenguru. Endret 8. juni 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Da vil eg sjå ein kattunge som sitter i eit øl glass Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Dakar pusen... Anyway. Vil ha et bilde av en warning lable som sier: "Do not attempt to fly" Endret 8. juni 2006 av Shicca Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Edit: klarte ikke å finne dt :p jeg vil se et rosa marsvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå