SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jaja eg har hvertfall tapt 30min av mitt liv på å prøve å finne en neg...afrikaner med bunad. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vil se en neger i grilldress Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vil se en neger i grilldress Først må du finne en person med hanekam som spiser chips! Det var liksom hele poenget med denne leken... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 He he, jeg vil se et knekt hk Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 He he, jeg vil se et knekt hk hva er det du har funnet? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg vil se en person med hanekam som spiser chips! Jeg vil se et bilde av meg... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 He he, jeg vil se et knekt hk hva er det du har funnet? Det var noen som etterlyste en katt i en tuba, der er jo en ca Men noen som klarer et brekt HK? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 1973 ferrari 512S http://users.exis.net/~toyman2/ferrpnk.jpg Jeg vil se et rådyr/dådyr e.l som har tryna på isen! Edit: Dette er forresten en jævla bra tråd!! Jeg er redd du ikke har gjort jobben din. Det der er nok ingen Ferrari, men en designstudie fra Bertone, fra midten av -60 tallet. da må vi vel begynne der igjenn? (da slipper vi å google de vanskelige bildene til sanoj_20 Ikke bra nok... jeg brukte 30 sekunder på å finne en skikkelig og ekte ferrari... Ferrari 360 modena men jeg vil ikke se noen bilder siden det allerede er noen som vil det... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 He he, jeg vil se et knekt hk hva er det du har funnet? Det var noen som etterlyste en katt i en tuba, der er jo en ca Men noen som klarer et brekt HK? HUSK AT DERE MÅ FINNE DET NOEN HAR BEDT OM FOR Å KUNNE POSTE ET ØNSKE!!! Det er liksom det som er poenget med denne tråden. Jeg vil se en tiger og en løve på siden av hverandre. (EKTE DYR) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Eg vil se en.....lettkledd jente med amstaff eller pitbull. ... og nøyaktig hvilken sammenheng skal de ha? En deilig en mvh stian , Jeg vil se Pamela Anderson og Tommy Lee i en rusta pickup,tommy Lee plystrer.... mvh .....ingen Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Her er et... men jeg refererer til ønsket over... Eg vil se en.....lettkledd jente med amstaff eller pitbull. ... og nøyaktig hvilken sammenheng skal de ha? En deilig en mvh stian , Jeg vil se Pamela Anderson og Tommy Lee i en rusta pickup,tommy Lee plystrer.... mvh .....ingen Edit: KUN ET ØNSKE OM GANGEN!!! That's the point with this game... dust Endret 3. april 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg vil se en tiger og en løve på siden av hverandre. (EKTE DYR) Jeg vil se et ekte nebbdyr Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 nebbdyr jeg vil se en neger som løper fra politiet/ eventuellt en dverg som løper fra politiet! (ps: ekte bilde) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Fant ikke øsnket ditt. Men fant et kompromiss: En dverg som er en politi! Jeg vil se verdens rakseskte gatebil som er produsert. (i orignal stand) Så da er det snakk om en spesiell bil, ikke noe sånn som er mekket på osv... så da må dere ha litt kunnskaper også Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Trodde det var Buggati..... 1000 HK vertfall..... Jeg vil se et bilde av meg selv Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) http://www.mcarsweb.com/mclaren/f1.jpg Jeg vil se påskekyllig som sier "god påske" til en påskehare. dette er forresten en god tråd, hvis alle klarer å holde seg til "reglene" EDIT: haddis var før meg EDIT2:haddis: Endret 3. april 2004 av Proidiv Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Holder denne? Isåfall vil jeg se en asiat med afrosveis.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Holder denne? Isåfall vil jeg se en asiat med afrosveis.. Og jeg vil se flere personer som står på hodet i snøen... (ekte personer, må være mer enn 1 person) Endret 3. april 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) edit: noen var før meg ja Endret 3. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå