mbskywalker Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 viste da ikke at det var regler her :O Lenke til kommentar
OeO Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hadde vært greit om folk sjekket siste post rett før de postet, så vi unngår å ha x-antall forskjellige poster. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dette er bare kommet ut av kontroll!!! Crossover LAN bilde er vel det ønsket som gjelder om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 begynner og tvile på at noen i volda har digitalkamera, må sikkert vente til fotobutikken åpner (i morgen) så skal bildene fremkalles før de så scannes inn og legges ut på nettet? Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Google leken har ikke regler . det er bestemt tidligere at alt er lov så lenge du viser et bilde av det forrige person ønsker ... det står tidligere i dette forum greian hahah jevlig morro det der med micael jackson spiller gameboy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vi har vel delvis kommet fram til at man: - ikke skal poste manipulerte bilder (hvis det ikke er spurt om seff.) - skal redigere vekk bilder hvis man er for sein (vise hensyn til de med litt tregere linje) Samt at det er den som har et ønske som avgjør om bildet er godkjent (enkelte tilfeller er så innlysende at det ikke trengs forklaring). Man kan bare komme med et ønske hvis man har oppfyllt et annet. Og så gjelder forumets regler også (ikke støtende innhold osv...) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hørtes helt ok ut det sluffy, utenom den ene, de om manupulerte bilder, de er vel lov, så lenge man finner dem på google, hvis ikke annet er skrevet i ønsket da Lenke til kommentar
OeO Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 er også plagsom med all den godkjenningen, en ting er hvis man opplagt tar feil, men hvis man har en egen tolkning kan jo det gå ann... skal ikke også bildene kunne finnes på google? og hva med å poste relger i første post... og skrive les regler i topic... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 begynner vi på nytt no eller er det et ønske som gjelder? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det er vel det bilde av crossover lanet, men siden jeg ikke orker å vente starter jeg det på nytt, om dere vil det eller ikke. Jeg vil se et bilde av Paris Hilton fra the simple life.... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 der er crossover lan. jeg er vel den eneste som har et bilde som gjelder crossover lan, så jeg vil se en sau med vinger Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Godkjent? Endret 13. april 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) der er crossover lan. jeg er vel den eneste som har et bilde som gjelder crossover lan, så jeg vil se en sau med vinger Det der et ikke et bilde fra Crossover. Ikke godkjent. Edit: Jeg skal legge ut et bilde fra Crossover på Google, sånnn at oppgaven blir mulig ihvertfall. Endret 13. april 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 gjett kem som er lei av å høre om crossover lan? _o/ Lenke til kommentar
OeO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå driter vi i den stygge godkjenningen, ødlegger hele tråden jo. BILDENE MÅ KUNNE SKAFFES PÅ GOOGLE!!!! *ARG* POST ET BILDE, OG ET ØNSKE... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Greit, jeg vil se et bilde av George W. Bush som gir Vladimir Putin en klem. Manipulerte bilder gjelder ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 vil se Tux kabinettet Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg vil se en overfrustrert Bill Gates. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 satser på at han er passe frustrert i dette bildet! vil se en løve som sover Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bildevil se Tux kabinettet Jeg skal være snill og godkjenne det, men jeg tviler på at Bush gir/kommer til å gå Putin en klem på det bildet. Ser ut som at han skal klappe han på skulderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå