SideburnsKongen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Han har ikke maske på her. Jeg vil se en CASIO G-shock klokke EDIT: Håper han er vokalisten 5675800[/snapback] Så vel kanskje mer ut som trome slageren.. Men uansett, den klokka du ba om.. Jeg vil se kabinettet Thermaltake Soprano.. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg vil se en supersexy dame... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tara Reid Jeg vil se en ekte "Raggar" fra sverige! ;D med snus, og kinnsjegg! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det bildet som Goscinny postet er av trommisen Joey og han har maske på... Corey Taylor, vokal i Slipknot uten maske: Jeg vil se det villeste scene oppsett av forsterkere noensinne. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Holder dette? Jeg vil se det villeste oppsettet av høytallere. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg vil se en stor hvit trøffel Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ja dette så godt ut... Jeg vil gjerne se et nattbilde av det skjeve tårn i piza Endret 2. mars 2006 av rudlende Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 For det første, det heter Pisa. For det andre, bilde er tatt om natta så det holder.. Da vil jeg se en person som man umulig kunne se hvilke kjønn personen har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vel, bestem selv hvilket kjønn denne personen er.....- Jeg vil gjerne se det kuleste kabinettet ever (overrask meg ) Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ja dette så godt ut... Du må nok smake det før du kan komme her å påstå noe slikt Dette er det kuleste kabinettet i Tysklands historie, her fra 2001 Jeg vil se et flyfoto av Trondheim Endret 2. mars 2006 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg vil se bilde av en bil på et skihopp (à la Holmenkollen etc) EDIT: Mindre bilde. Endret 2. mars 2006 av Zythius Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Finnes ikke slikt bilde på Google. men her er en link av det du ville se http://www.topgear.com/content/timetoburn/...er_olympics/01/ Jeg vill se en rosa hai men en full dverg i munnen, og en orangutang som ler av de. Endret 2. mars 2006 av Morgh Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hmm... Endret 3. mars 2006 av briktern Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Dette var det nærmeste jeg klarte å komme. Jeg vil se Bjørn Dæhli eller Thomas Alsgård med sin berømte frossene snørrnese. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kun Bjørndalen som har det! Jeg vil se et bilde fra championsleague kampen Rosenborg - Blacburn fra 1995. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det var det eneste bildet som Mr. Google fant. En klar regel som burde passe i denne tråden: Ikke kom med bilder som har blitt slettet eller ikke lenger er tiljenglig. Hvis det likevel kommer noen sånne, ikke svar på de og ønsk et nytt, bilde før det har blitt postet et bilde som virker. Ellers er det ikke noe gøy med leken. Da er det ikke lenger noe vits med tråden, og det finnes noe som heter "moderator". Sånne folk kan stenge tråder der reglene ikke fulges. Jeg vil fortsatt se et villt oppsett av høytallere. Prøv å finne et bilde som virker. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det var det eneste bildet som Mr. Google fant. En klar regel som burde passe i denne tråden: Ikke kom med bilder som har blitt slettet eller ikke lenger er tiljenglig. Hvis det likevel kommer noen sånne, ikke svar på de og ønsk et nytt, bilde før det har blitt postet et bilde som virker. Ellers er det ikke noe gøy med leken. Da er det ikke lenger noe vits med tråden, og det finnes noe som heter "moderator". Sånne folk kan stenge tråder der reglene ikke fulges. Jeg vil fortsatt se et villt oppsett av høytallere. Prøv å finne et bilde som virker. 5702822[/snapback] Det gjelder vel deg og? Jeg kan ikke se bildet du postet... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil se en av olsen søster i minst mulig klær.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vil se bilde av Cliff Burton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Cliff Burton: Jeg vil se et bilde av Jessica Simpson - lettkledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå