kimman Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) døh, den er ikke en air jordan... ikke godkjent.. (den var forresten ikke tøff engang) Endret 5. desember 2005 av kimman Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 støgge sko! jeg vil se e shuttle socket 939 med vannkjøling Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) vil se en rosa ku Endret 5. desember 2005 av Jawohl Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 En rosa ku med jordbær på. Henger meg på denne "rosa-hypen" og vil dermed se en rosa apekatt. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg vil se en person som er rosa i fjeset, det må være naturlig (ikke photoshop), og ikke tegning. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Hun her er da rosa i ansiktet. Jeg vil se en rosa bikkje (kanskje en puddel). Btw Duckster, du har animert avatar og bilde i signaturen, noe som ikke er lov. Lenke til kommentar
maea Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 jeg vil se en skikkelig søt gossen unge :!: Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 gossen = nusselig eller fæl? kanke dialekt.. Lenke til kommentar
maea Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 gossen = nusselig eller fæl? kanke dialekt.. 5258034[/snapback] nusselig:P Lenke til kommentar
DjProximus Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg vil se en som spiller saksofon på hodet. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) btw Agressive hva menes med naturlig? IKKE påmalt, naturlig Endret 7. desember 2005 av Duckster Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 det må være naturlig (ikke photoshop), og ikke tegning Står ingenting om at det ikke kan være malt på. Men nå sporer vi litt av her. :/ Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Håper denne godtas, klarer ikke finne noen som spiller på hode, men han her er halvveis iallefall, hvis godtatt vil jeg se en creative mp3-spiller som er blitt ødelagt (knust) det må være naturlig (ikke photoshop), og ikke tegning Står ingenting om at det ikke kan være malt på. Men nå sporer vi litt av her. :/ 5264536[/snapback] Jeg skrev naturlig - som i urørt, som i fremkalt naturlig. Maling på et menneske er ikke naturlig. Sorry, men ville bare prøve å få fram et poeng her. Endret 7. desember 2005 av Duckster Lenke til kommentar
DjProximus Skrevet 9. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2005 Håper denne godtas, klarer ikke finne noen som spiller på hode, men han her er halvveis iallefall, hvis godtatt vil jeg se en creative mp3-spiller som er blitt ødelagt (knust) det må være naturlig (ikke photoshop), og ikke tegning Står ingenting om at det ikke kan være malt på. Men nå sporer vi litt av her. :/ 5264536[/snapback] Jeg skrev naturlig - som i urørt, som i fremkalt naturlig. Maling på et menneske er ikke naturlig. Sorry, men ville bare prøve å få fram et poeng her. 5266067[/snapback] Spille saksofon sidelengs i vann... Okey... Digger det! Vet ikke om JEG gidder å prøve men.... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 ikke la denne tråden dø a... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Ser ut som om det har stoppet opp her i julestria. Hvis det er greit for dere andre, vil jeg se det norske flagg! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg vil se en hest som mister skoen. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Hest som har mista skoen Beste jeg fannt Jeg vil nå se en snømann med en rosa hatt på hodet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Wolla: Nei, jeg fant ikke større bilde Vil se en med ekstrem viftekjøling til PCen! Et par 120mm vifter holder ikke! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Vil se Skrivemaskin med kulehode og rette tast (1973 mod). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå