SnittLeif Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Da legger jeg inn det bildet jeg og du må bare godta det. Jeg vil se et stort menneske. Dette kan bety høy og tjukk, høy og muskuløs eller høy, muskuløs og tjukk Høy er altså et must Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Dere kan virkelig google.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Da legger jeg inn det bildet jeg og du må bare godta det.http://llansadwrn-wx.co.uk/photos/gadpho170700.jpg Jeg vil se et stort menneske. Dette kan bety høy og tjukk, høy og muskuløs eller høy, muskuløs og tjukk Høy er altså et must 5084573[/snapback] Vil se en helt vanlig mann i rullestol. Ikke hemma elns. ^^ Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) er ikke helt sikker på hva elns er, men dette burde da holde Jeg vil se et brennende menneske! (sån stunt fyr) EDIT: han hadde kansje litt underbitt han her er _helt_ normal Endret 31. oktober 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Da vil jeg se en med gipsbandasje på begge beina Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Da legger jeg inn det bildet jeg og du må bare godta det.http://llansadwrn-wx.co.uk/photos/gadpho170700.jpg Jeg vil se et stort menneske. Dette kan bety høy og tjukk, høy og muskuløs eller høy, muskuløs og tjukk Høy er altså et must 5084573[/snapback] http://www.missioncreep.com/mundie/gallery/wadlow.jpg Vil se en helt vanlig mann i rullestol. Ikke hemma elns. ^^ 5087409[/snapback] Det der er egentlig åpenbart ikke godkjent da den mannen ikke er hverken tjukk eller muskuløs og jeg presiserte ganske nøyaktig at han skulle være muskuløs eller tjukk i tillegg til høyde, men what the hey. the game must go on. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Edit: Jeg vil se et bilde av Albert Einstein og Niels Bohr sammen. Endret 1. november 2005 av ivellios Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) da er det nok godkjent.. da vil jeg se noe form for freestyle.. (kan være i hva som helst) Endret 1. november 2005 av kimman Lenke til kommentar
-jH Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Freestyle nok for ya? Hmm, jeg vil se noen som utfører et basehopp! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jauda: Hva med et bilde av Brian Kidds 3-1 scoring mot Benfica i Serievinnercupen i '68 (Gamle Champions League) EDIT: Om det blir for vanskelig, så er kan jeg godta et generelt bilde fra kampen, så lenge spillerne er navngitt. Endret 1. november 2005 av Shicca Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) ?? Edit: http://www.manutdzone.com/greatgames/greatgame2.html Endret 1. november 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Holder for meg det Glimrende kamp forøvrig! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ny ønske, skatefreak? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) NyTT ønske ja, vil se ett bilde av Bruce Dickinson som spiller gitar eller har en gitar på fanget\i henda på en måte. Endret 2. november 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Brucer'n ja. Men det skal du selvsagt få: Hva med et nytt ticky ønske. Bilde av ei 1.5l Urge flaske! Jeg vet de fantes for x antall år tilbake... Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Litt tvilsom kanskje.....? Vanskelig denna Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Åpenbart ikke godkjent da dette er en upload. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 I tillegg kan det der godt være ei 0.5l flaske. Jeg var ute etter ei på 1.5l. De har blitt produsert, selv om jeg ikke har sett de på noen år. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 seriøst...det finnes ikke.. google kan ha sine mirakler med å IKKE finne visse ting... finn på noe nytt da dude Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Godkjent? Regner med at Surge og Urge går for det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå