El Matador Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 RamsPhoto: Les reglene på første side! Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Que? Første innlegg: Ok, starter google lekenf.eks. sier jeg " jeg vil se en bil", da finner neste mann et bilde av en bil fra google, så når han har gjort det sier han at han vil se f.eks: en mobil, skjønner? Hvilken regel har jeg brutt? Javel, jeg fant det første bildet uten å bruke bilde -søket i Google, men jeg brukte Google. Javel jeg lastet bildene ned til harddisken, men de er begge hentet fra google. Javel jeg svarte på en oppgave som allerede var besvart, men uansett om det andre svaret blir godkjent eller ikke så har jeg også svart på YBD's oppgave. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Que? Første innlegg: Ok, starter google lekenf.eks. sier jeg " jeg vil se en bil", da finner neste mann et bilde av en bil fra google, så når han har gjort det sier han at han vil se f.eks: en mobil, skjønner? Hvilken regel har jeg brutt? Javel, jeg fant det første bildet uten å bruke bilde -søket i Google, men jeg brukte Google. Javel jeg lastet bildene ned til harddisken, men de er begge hentet fra google. Javel jeg svarte på en oppgave som allerede var besvart, men uansett om det andre svaret blir godkjent eller ikke så har jeg også svart på YBD's oppgave. Vi har da ingen garranti for de påstandene du poster Regler er til for å følges. Dessuten kan du ikke poste et nytt bilde når en annen er før det og forlange at ditt ønske skal bli fulgt! Følg reglene her efter! EDIT: Hva er pointet med å laste ned bildene fra Internett og ned til disken din for å så laste det opp på nettet igjen? Det der har jeg aldri forstått! Endret 10. oktober 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Den første er herfra: http://www.guinnessworldrecords.com/conten...?recordid=53226 Søkte "smallest wine bottle" Den andre er herfra: Søkte "nice puke" Verdens minste vinflaske er ikke en wisky-flaske, men dersom det skulle godtas så ønsket YBD seg bilde av en kar som spyr. Så da har jeg vel svart på siste oppgave uansett hvilken som gjelder? Jeg lastet dem ned til disk fordi jeg ikke aner hvordan jeg får postet et bilde uten å gå omvei om harddisk. Men gi meg gjerne en oppskrift. Flere klager eller kan jeg få se et bilde av et bonsai-nåletre? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg lastet dem ned til disk fordi jeg ikke aner hvordan jeg får postet et bilde uten å gå omvei om harddisk. Men gi meg gjerne en oppskrift. Flere klager eller kan jeg få se et bilde av et bonsai-nåletre? Hehe, som regel er det vel omvendt. Trykk på IMG-knappen over innlegg-tekst-feltet når du poster og skriv inn adressen bildet ligger på Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Uansett... Etter mitt syn er det RamsPhotos ønske som står ved lag, da han faktisk fant det han skulle. Ergo: Jepp, av nåltypen Jeg derimot fikk et morbid ønske om å se flodhest Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke skjønner jeg hvordan dette var et morbid ønske, hvis ikke du da har misforstått ordet "morbid" da.. Jeg ønsker å se en stor PC (Les: PC! Ikke datamaskin. må være PC) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg vil se en teletubbie som spiser en vaffel el. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke skjønner jeg hvordan dette var et morbid ønske, hvis ikke du da har misforstått ordet "morbid" da.. morbid (av lat. morbidus, til morbus, sykdom), sykelig, usunn, især om holdning og tankegang. — morbiditet, sykelighet, sykdomsfrekvens. Jf. mortalitet og nativitet. Jeg fikk en litt sykelig trang til å se en flodhest, aka noe jeg ikke gjør til vanlig. Straks jeg lagde posten bare måtte jeg se en flodhest. Så ja, jeg brukte ordet rett, dog kanskje det var et litt for sterkt ord for anledningen... Det kan jeg selvsagt være enig i.... btw: Teletubbies som spiser vaffler var litt barskt å finne Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke skjønner jeg hvordan dette var et morbid ønske, hvis ikke du da har misforstått ordet "morbid" da.. morbid (av lat. morbidus, til morbus, sykdom), sykelig, usunn, især om holdning og tankegang. — morbiditet, sykelighet, sykdomsfrekvens. Jf. mortalitet og nativitet. Jeg fikk en litt sykelig trang til å se en flodhest, aka noe jeg ikke gjør til vanlig. Straks jeg lagde posten bare måtte jeg se en flodhest. Så ja, jeg brukte ordet rett, dog kanskje det var et litt for sterkt ord for anledningen... Det kan jeg selvsagt være enig i.... btw: Teletubbies som spiser vaffler var litt barskt å finne el. kan være noe som ligner Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 han putta sikkert en vaffel i munnen der jeg vil se en ku som sier mø. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Her er en Teletubbie som skal til å spise Tubby Toast! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Tubbytoast eier, sikkert gode Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg vil se en teletubbie som spiser en vaffel el. Mitt ønske ble forresten ikke innvilget. Jeg ønsket å se en stor PC. Ikke bare noe som åpenbart er et fremstilt kabinett. Men jeg skal ikke gneldre. The game will go on. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 beklager sailor Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Godkjent? Jeg vil se et tøft smykke! Endret 10. oktober 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Vil se det du forbinner med damer/menn ( kommer ann på om du er jente eller gutt ) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Den er grei, RamsPhoto. Først må du finne URL (adressen) til bildet. Dette kan gjøres på ulike måter: Firefox: Her høyretrykker du på bildet og velger "Copy Image Location". Opera: Her høyretrykker du og velger "Copy image adress". M$ Explorer: Det er nok IKKE mange som vil undre seg over at dette er "vanskeligst" i Explorer, men det er helt overkommelig: Når du har funnet bildeadressen, trykker du på den gråe boksen med skriften "IMG" (forkortelse på engelsk for image, som betyr bilde). Så limer du inn bildeadressen du har funnet tidligere. Vanskeligere er det ikke! Har noen noen spørsmål, spør meg på PM! (Dei som ikke skjønte dette... ) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det jeg forbinder kvinner med: Det jeg forbinder menn med: Ønsker å se en tryne som viser smerte-uttrykk.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Da vil jeg se en som driter seg ut (Ikke bokstavlig talt da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå