Håvard Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) EDIT: Vero_NiCa hadde rett Endret 9. oktober 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Vero_NiCa hadde nok riktig ja! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Vedlagt bilde ja, er ikke lov å uploade... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vil se noe rart. Her har du noe rart Jeg vil se verdens minste vin flaske Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vil se noe rart. Her har du noe rart Jeg vil se verdens minste vin flaske Hennes ønske gjelder jo ikke! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vil se noe rart. Her har du noe rart Jeg vil se verdens minste vin flaske Hennes ønske gjelder jo ikke! åå.. daså .. Da gjelder vel ikke mitt ønske helder da Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvorfor gjelder ikke mitt ønske? Jeg var jo først ut Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvorfor gjelder ikke mitt ønske? Jeg var jo først ut Kanskje du kan begyne med å lese reglene før du blir med i en lek? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvilke regler da om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette er en google-lek, ikke en "bilder-fra-harddisken-og-hjemmelagde-bilder"-lek! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Å buhu, verden går under. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Dessuten virket bilde hjemmelaget, det er til og med ord delings feil der. Kan du ikke bare linke til stedet du fant bildet eller kopiere bilde-URL, så er det greit? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hjemmelaget? Å jajajaa. Har linket til stedet nå Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hjemmelaget? Å jajajaa. Har linket til stedet nå Hmm. Hvor er linken? Jeg kan ikke se den... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hjemmelaget? Å jajajaa. Har linket til stedet nå Hmm. Hvor er linken? Jeg kan ikke se den... I posten hennes lengre opp. http://forum.overklokking.no/index.php?sho...dpost&p=4978253 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Da er vel Vero_NiCa's post og ønske godkjent. Og Hrisebro tok Vero_NiCa's ønske. Da er det vel Hrisebro's ønske om verdens minste vinflaske som gjelder? Altså: Verdens minste vinflaske! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Fant ikke vanlig vinflaske, men brennevin, nærmere bestemt whisky: Jeg vil se et bilde av en som spyr. Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Verdens minste vinflaske (i følge Guinnes) (beklager den crappy kvaliteten) Endret 10. oktober 2005 av RamsPhoto Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 George som puker jeg vil se et bonsai-tre. Men det må være av nåle-tre-type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå