SnittLeif Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 han har da på solbriller. Eventuelt: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 hva vil du se? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ooops.. Glemte det Jeg vil se WigWam. Ja, det er et band jeg tenker på, men det er ikke Wig Wam, altså Glam tullet.. Det er et finsk band jeg vil se Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Er det WigWam fra finland? vertfall ikkje det norske bandet Viss så, vil eg sjå en som tryner i en hoppbakke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 http://www.algonet.se/~sweetfa/wigwam.jpg[/img Er det WigWam fra finland? vertfall ikkje det norske bandet nei Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Her da? Viss rett gjelder samme ønske som i stad. =) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg vil se en rosa mobil For treg Endret 2. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 http://www.progarchives.com/progressive_ro...band/Wigwam.jpg[/img] Her da? Viss rett gjelder samme ønske som i stad. =) Stemmer det.. Da ville du se en som tryner i hoppbakke? Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Stemmer det.. Da ville du se en som tryner i hoppbakke? Jepp =) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ...måtte bli kreativ Jeg vil se en gammel mann i bil, med hatt. Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ttp://www.skiforeningen.no/img/publish/1046-med.jpg[/img] ...måtte bli kreativ Og kor i alle daga er hoppbakken og en som tryna?? Bare meg eller er eg blind? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 ttp://www.skiforeningen.no/img/publish/1046-med.jpg[/img] ...måtte bli kreativ Og kor i alle daga er hoppbakken og en som tryna?? Bare meg eller er eg blind? Det er fra holmenkollen, Det er en kar som tryner i forgrunnen på sykkel der Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det er fra holmenkollen, Det er en kar som tryner i forgrunnen på sykkel der Heh.. ikke godkjent. Mente i sjølve hoppbakken (bakke bruka å indikere at der er en helningsprosent som er over det som er på "Ta Sjansen" ) og ikkje på flata.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Kommer aldri til å se bilde av gammel mann med hatt i bil Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 1stk rosa mobil telefon Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 sjå der ja.. han tryna han =) Rosa tlf til deg.. så vil eg sjå Jim Carry i kjole/skjørt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 fargeblind? rosa og rød er ikke samme greia. Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Den da Jim Carry i kjole eller skjørt takk! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Thats the shit! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jim Carry i kjole eller skjørt takk! Nice phone! Jeg vil se en bever i et unaturlig miljø. Endret 2. september 2005 av Rata101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå