Runar Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 jaja..men var OBaardsgaards bilde godkjent? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 jaja..men var OBaardsgaards bilde godkjent? Nei, det skulle være 5, 0.5l flasker. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Problemet for mange er vel referrer logging, vil jeg tro * Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. Punkt nr 3 funka utmerket! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 her er et... da vil jeg se en feeeeit person på skateboard ned en bakke! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 her er et... da vil jeg se en feeeeit person på skateboard ned en bakke! Og ikke godkjent! Upload er ikke lov. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Lei for det, men tror ikke det blir godtatt. Dette er google leken, og vi har avslått uploada bilder før. Det skal være bilder på andre servere, ikke uploada bilder... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) sånn? da skal jeg se det samme. da vil jeg se en feeeeit person på skateboard ned en bakke! Endret 31. august 2005 av -Runar- Lenke til kommentar
HFL Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Han er vel ganske feit.. =P Vil se, hmm... Bilde av Ravi i frognerparken...! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Haha, konge:P Ravi i selve parken? Eller er det nok at han står på scena? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Han er vel ganske feit.. =P Vil se, hmm... Bilde av Ravi i frognerparken...! Er ikke det phill? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Her er han på scenen i parken.... Hvis dette går vil jeg se et bilde tatt av en sånn automatisk fotoapparat som er på berg og dalbaner ved tivoli. Bildet skal vise noen i en berg og dalbane, og de skal skrike/lage grimaser eller lignende :D Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) eller lignende :D Alle ble så redde at de hoppet ut. EDIT: Blir vel neppe godtatt så vi får se om noen andre klarer å komme opp med ønsket til Stian. Endret 31. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Ja, tror nok det... Den der er ikke godkjent, skal ha et bilde fra et sånt kamera jeg snakka om. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Jeg vil se en som pisser på pc'n sin Endret 31. august 2005 av Z4rgo Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 siden du ikke sa bilde så får denne duge.. Da vil jeg se et bilde av en nepal fyr som røyker hash (hvis det ikke er akseptert, så vil jeg heller se en nepal fyr som drekke risvodka) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Han er vel ganske feit.. =P Vil se, hmm... Bilde av Ravi i frognerparken...! ey...det er Phil jo!(fra "viva la bam") Endret 31. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
HFL Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Dame fra napal som røyker Joint, haha.. =P vil se en skikkelig pimp med lilla fløyelsdress eller liknende.. Ops, så ikke at det stod "fyr"... kunne jo vært en veldi kvinneli mann da.. men anntar at den ikke er godkjent.. Endret 31. august 2005 av HFL Lenke til kommentar
HFL Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Denne godkjent da? hvis den er det vil jeg fortsatt se den lillakledde pimpen... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg vil se en nerd fra 1980-tallet! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Han her kan vel klasifiseres som en ordentlig nerd... :!: Bilde fra 1986... jeg vil se, hmm.. et bilde av togstasjonen med det lengste navnet i hele verden..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå