Sirslask Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Hvis ikke du har et ønske ønsker jeg å se en knust LCD eller en knust CRT (ekte bilde) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 tror denne er ekte (Har aldri i mitt liv sett en knust sakjerm så jeg er ikke helt sikker ) Jeg vil se bilde av en gammel science fiction robot (en sån med masse lys og pipelyder ) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Vil se bilde av en americans millitær squad inne i en araber by. Noe allla Strike At Karkand, Black Hawk Down, eller De_dust. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) eller denne? Edit: Mindre bilde Endret 26. august 2005 av Sveini89 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 eller denne? Edit: Mindre bilde litt sein kanskje? Lenke til kommentar
maea Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Vil se bilde av en americans millitær squad inne i en araber by. Noe allla Strike At Karkand, Black Hawk Down, eller De_dust. Synes dette bildet var kult... Edit: Jeg vil se et head shot på cs! Endret 26. august 2005 av maea Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Edit: Jeg vil se et head shot på cs! Jeg vil se et annet bilde i fra samme sjanger som mitt forigge ønske, men denne gangens skal de skyte! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 tror denne er ekte (Har aldri i mitt liv sett en knust sakjerm så jeg er ikke helt sikker ) Jeg vil se bilde av en gammel science fiction robot (en sån med masse lys og pipelyder ) Det er er garantert fake. Man ser jo at det der ikke er noe ripe. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 tror denne er ekte (Har aldri i mitt liv sett en knust sakjerm så jeg er ikke helt sikker ) Jeg vil se bilde av en gammel science fiction robot (en sån med masse lys og pipelyder ) Det er er garantert fake. Man ser jo at det der ikke er noe ripe. omg, kan vi ikke bare fortsette leken? Lenke til kommentar
drevils Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Jeg vil se et annet bilde i fra samme sjanger som mitt forigge ønske, men denne gangens skal de skyte! Jeg vil se en krasja Volkswagen Jetta Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 jeg vil se et bilde fra "et år for livet" (en tv serie som gikk på tv2) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Om dette stemmer vil jeg gjerne se et bilde av cs clanen team NoA slik den var da lineup var: XeqtR, elemeNt, Naikon, Shaguar, method. (Bildet skal helst inneholde alle 5, men 3 av dem holder også.) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) jeg vil se noe fra randaberg hvis det er riktig Endret 26. august 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
maea Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Jeg vil se noe fra Tolga Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Dette er fra Tolga kommune Jeg vil se en som driter seg fullstenig ut Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Jeg vil se en dårlig (og da mener jeg dårlig) pappstyla bil av noe slag. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 jeg vill ikke se noe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) jeg vill ikke se noe Jeg vil se en som kaster en pc, helst med sidevindu. Endret 26. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Ser ikke noen dårlig pappstyla bil av noe slag så jeg skjønner ikke hvorfor du skal få ønsket ditt oppfylt for å ikke nevne at Vegiboy ikke fant bilde som stemte med ønske og var etter meg... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 jeg vill ikke se noe litt sein? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå