The Norwegian Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 med mindre han tar et snart sier jeg bare en nerd som blir eid stygt! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 HER Regner med at det er en nerd, i og med at bildet omhandler CS. Jeg vil se en flatskjerm av bambus! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 HER Regner med at det er en nerd, i og med at bildet omhandler CS. Jeg vil se en flatskjerm av bambus! Er dette noe du vet finnes eller er du bare vansklig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Det finnes, Skal ikke leken være vankelig da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Jeg vil se en flatskjerm av bambus! SÅ er det ikke meningen å stoppe opp google-leken heller! Unødvendig ønske.. Du må nok finne på et nytt ønske! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg vil se en flatskjerm av bambus! SÅ er det ikke meningen å stoppe opp google-leken heller! Unødvendig ønske.. Du må nok finne på et nytt ønske! Hørt om å søke på engelsk?? Endret 21. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Bambus LCD Jeg vil se en flatskjerm av bambus! SÅ er det ikke meningen å stoppe opp google-leken heller! Unødvendig ønske.. Du må nok finne på et nytt ønske! Her har du bambus lcden din Endret 21. august 2005 av underground Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg vil se en flatskjerm av bambus! SÅ er det ikke meningen å stoppe opp google-leken heller! Unødvendig ønske.. Du må nok finne på et nytt ønske! Her har du bambus lcden din Sorry, Godkjent! Ønske? Folkens! Begynn å søk, FØR dere begynner å syter over hvor vanskelig det er Endret 21. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 hva har jeg gjort galt da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) hva har jeg gjort galt da? Ingenting det er fixed Ønske? Jeg gjorde en feil, jeg innrømmer det. Så ikke mas. Endret 21. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Vil se et bilde av en gul COOP prix lighter. Kan godt ta med google linken så man ser om dere har søkt og funnet det der. Endret 21. august 2005 av underground Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Gud, hva feiler det dere som klager? Jeg får opp en haug av bambus-LCD'er, det er faktisk 4 bilder på første søkeside hvorav ett er første treff på et søk på "bamboo lcd". Som sagt: prøv før dere syter. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Gulaktig i hvertfall... Jeg vil se, hmm, en rosa elefant i en boble!! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. august 2005 Rapporter Del Skrevet 22. august 2005 Gulaktig i hvertfall... Jeg vil se, hmm, en rosa elefant i en boble!! Les lekens regler. Ikke godkjent. Lenke til kommentar
maea Skrevet 22. august 2005 Rapporter Del Skrevet 22. august 2005 unnskyld at jeg virker jævla noob her nå, men jeg klarer bare ikke og få lagt til bilde uten og laste opp det.... noen som gidder og fortelle meg ossen jeg gjør det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. august 2005 Rapporter Del Skrevet 22. august 2005 unnskyld at jeg virker jævla noob her nå, men jeg klarer bare ikke og få lagt til bilde uten og laste opp det.... noen som gidder og fortelle meg ossen jeg gjør det? Skrive en ny melding. Trykk på IMG-knappen oppe i meny-linjen over. Lim inn adressen til bilde. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 fikk kjeft jeg da jeg gjorde samme feil men men.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Siden øsnket ikke blir oppfylt, setter jeg fart på leken og ønsker å se en som bærer et Gult LiveStrong armbånd. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) her.. Jeg vil se en elefant og en gris på samme bilde ...eller så vil jeg se en bil/lastebil med min 25" hjul på..(bevis skal medfølge at det er over 25") Endret 23. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå