Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Her er en stor colaboks: Jeg vil se et bilde av 5pcer..ikke mer eller mindre! Endret 14. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg vil se et bilde av en skikkelig gammel dritt-microsoft-mus! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Her er en stor colaboks:http://www.idealcoffee.com/images/vending_coke_can_big.jpg Jeg vil se et bilde av 5pcer..ikke mer eller mindre! DEt der kan ikke kalles en colaboks, det er en cola brusmaskin! Crawford får avgjøre. EDIT: DEssuten er det ikke bare EN, det er to! Endret 14. august 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Her er en stor colaboks:http://www.idealcoffee.com/images/vending_coke_can_big.jpg Jeg vil se et bilde av 5pcer..ikke mer eller mindre! DEt der kan ikke kalles en colaboks, det er en cola brusmaskin! Crawford får avgjøre. EDIT: DEssuten er det ikke bare EN, det er to! Den du sendte er ikke STOR btw.... "en" og "1" er to forskjellige ting! (var fortsatt et bilde av en stor colaboks på bilde mitt!) Endret 14. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Denne kan du ikke klage på? ` Godkjent? Jeg vil se verdens største høyttaler/sub. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Denne kan du ikke klage på? ` Godkjent? Jeg vil se verdens største høyttaler/sub. den kan jeg/vi ikke klage på nei det ønsket har vært før og er umulig å finne ut av! nytt ønske...?! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Her er en stor colaboks:http://www.idealcoffee.com/images/vending_coke_can_big.jpg Jeg vil se et bilde av 5pcer..ikke mer eller mindre! DEt der kan ikke kalles en colaboks, det er en cola brusmaskin! Crawford får avgjøre. EDIT: DEssuten er det ikke bare EN, det er to! Den du sendte er ikke STOR btw.... "en" og "1" er to forskjellige ting! (var fortsatt et bilde av en stor colaboks på bilde mitt!) Øh... Hvor står det at boksen skal være stor??? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Virkelig? url til bilde (vil se) Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent edit: Endret 14. august 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Her er en stor colaboks:http://www.idealcoffee.com/images/vending_coke_can_big.jpg Jeg vil se et bilde av 5pcer..ikke mer eller mindre! DEt der kan ikke kalles en colaboks, det er en cola brusmaskin! Crawford får avgjøre. EDIT: DEssuten er det ikke bare EN, det er to! Den du sendte er ikke STOR btw.... "en" og "1" er to forskjellige ting! (var fortsatt et bilde av en stor colaboks på bilde mitt!) Øh... Hvor står det at boksen skal være stor??? hm...veit ikke hvor det har kommet fra Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg lagt til en stor og vanlig colaboks i posten over. Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Går dette? jeg vill se en smasha Audi a3 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg lagt til en stor og vanlig colaboks i posten over. Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent hvordan går det?? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg lagt til en stor og vanlig colaboks i posten over. Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent hvordan går det?? f.eks. et stearinlys som har stått i sola så lenge at det har smeltet Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg lagt til en stor og vanlig colaboks i posten over. Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent hvordan går det?? f.eks. et stearinlys som har stått i sola så lenge at det har smeltet som om det er noe sjans for å finne!... btw hvordan kan man se forskjellen på et "smeltet ikke brent" og et "brent...smeltet"?? erklært: umulig ønske....ønsk nytt! Lenke til kommentar
BorN Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg lagt til en stor og vanlig colaboks i posten over. Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent hvordan går det?? f.eks. et stearinlys som har stått i sola så lenge at det har smeltet som om det er noe sjans for å finne!... btw hvordan kan man se forskjellen på et "smeltet ikke brent" og et "brent...smeltet"?? erklært: umulig ønske....ønsk nytt! ikke vær så skråsikker på det. Mulige søkeord: +melted +candle +sun eller lignende. Er jo ikke HELT umulig da... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 takk for søk tips klikk her for bilde (noter: se hva bildet heter) Jeg vil se 1 bilde med 5pcer på..ikke mer eller mindre(pcer= hele pcer+skjerm) Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg lagt til en stor og vanlig colaboks i posten over. Da vil jeg se et smeltet stearinlys som ikke er brent hvordan går det?? f.eks. et stearinlys som har stått i sola så lenge at det har smeltet som om det er noe sjans for å finne!... btw hvordan kan man se forskjellen på et "smeltet ikke brent" og et "brent...smeltet"?? erklært: umulig ønske....ønsk nytt! Har sett flere bilder av dette på forumet også. Bla. under humor. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) En stearinklump kan man si, for stearinen har vel vært flytende? Flytende stearin som ikke ser ut som et lys. edit: godkjent. --- Da vil jeg se et bilde fra Green Day Woodstock 94 konserten. Endret 14. august 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
BorN Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) takk for søk tips klikk her for bilde (noter: se hva bildet heter) Jeg vil se 1 bilde med 5pcer på..ikke mer eller mindre(pcer= hele pcer+skjerm) Her: edit: Dieseln ble visst før meg. Endret 14. august 2005 av BorN Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da vil jeg se et bilde fra Green Day Woodstock 94 konserten. Var ikke 5pcer det! var 5skjermer men ikke 5 *kabinetter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå