Lars-H Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) *nvm* Endret 8. august 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes dette fortjener en Google-leken medalje Jeg vil se en person fryktlig fortvilet etter å ha mistet noe i bakken! Man skal se annsiktet hans/hennes! Jeg henviser til navnet av leken nok en gang. Que? Hva mente du med det? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Her er iallefall en mann som er kjempefortvilet over å ha mistet squash-racketen sin. Nå vil jeg se et bilde av et tre om høsten, med bare ett synlig blad igjen. Endret 8. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Que? Hva mente du med det? Kanskje fordi det er en upload? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Zevs_: Grunnen til at jeg lastet ned bildet og la det opp fra maskina var fordi bildet i seg selv var en link, men det kan uansett sees http://images.google.com/images?q=images+c...=&start=60&sa=N]her...[/url] Ok tre med et blad: Her møtte jeg samme problem som sist, men øverst på siden her ser dere et tre som meget mulig har bare det ene bladet. Godkjent? Hvis så vil jeg se et hus knust under et enormt tre! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gi meg et bilde av en Hk G3A3 med en hk79 granatkaster på. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Gi meg et bilde av en Hk G3A3 med en hk79 granatkaster på. Fant ikke no bilde av en HK 63A3 med en hk79 på Men jeg fant en side med begge på! Klikk her Hvis godkjent så vil jeg se et VIRKELIG moddet big tower! Endret 9. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nesten så jeg ville si at det ble pent! Jeg vil se verdens kraftigste subwoofer og med kraftigste så mener jeg i x antall watt den leverer når den er sint! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gi meg et bilde av en Hk G3A3 med en hk79 granatkaster på. Fant ikke no bilde av en HK 63A3 med en hk79 på Men jeg fant en side med begge på! Klikk her Hvis godkjent så vil jeg se et VIRKELIG moddet big tower! Ikke godkjent. G er ikke det samme som 6. punk. Siden jeg måtte finne bildet til meg selv, så kan jeg få se en 1967 Pontiac Gto Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Få se en Squier FL bass (med trykk på FL) EDIT: FL = Fretless for de som ikke skjønner det. Hvis det blir for vanskelig å finne vil jeg se en 6 strengers akustisk bass. Endret 9. august 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 En sådan? Hvis riktig vil jeg fortsatt se verdens kraftigste subwoofer og med kraftigste så mener jeg i x antall watt den leverer når den er sint! Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) "...called the most powerful subwoofer ever constructed for consumer use" Opptil 2500w. Eller: dersom det ikke gjelder hjemmebruk 34", 5000W Med kabinettmodding og slikt har jeg lyst til å se noe jeg enda ikke har sett: En rosa printer. EDIT: Ny mulig løsning Endret 9. august 2005 av Noiria Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Med kabinettmodding og slikt har jeg lyst til å se noe jeg enda ikke har sett: En rosa printer. Bildet heter Red_Printer, men jeg syntes den ser temmelig rosa ut da: Mitt ønske: Hest med headset? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 En sådan?IMG]http://img.photobucket.com/albums/v216/azmati/Ricand6stringfl.jpg[/img] Hvis riktig vil jeg fortsatt se verdens kraftigste subwoofer og med kraftigste så mener jeg i x antall watt den leverer når den er sint! Niks. Det var verken en Fretless squier eller en 6 strengs aukustisk bass. mitt ønske gjelder fortsatt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 En sådan?IMG]http://img.photobucket.com/albums/v216/azmati/Ricand6stringfl.jpg[/img] Hvis riktig vil jeg fortsatt se verdens kraftigste subwoofer og med kraftigste så mener jeg i x antall watt den leverer når den er sint! Niks. Det var verken en Fretless squier eller en 6 strengs aukustisk bass. mitt ønske gjelder fortsatt Den ene har i allefall 6 stenger Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 En sådan?IMG]http://img.photobucket.com/albums/v216/azmati/Ricand6stringfl.jpg[/img] Hvis riktig vil jeg fortsatt se verdens kraftigste subwoofer og med kraftigste så mener jeg i x antall watt den leverer når den er sint! Niks. Det var verken en Fretless squier eller en 6 strengs aukustisk bass. mitt ønske gjelder fortsatt Den ene har i allefall 6 stenger Men den er ikke aukustisk. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Vanskelig å se om det står Fender eller Squire, men Squire er vel også laget av Fender (?) uansett. Godkjent? EDIT: Hvis ikke, sjekk linken; En Squier ombygd til fretless. Squier ombygd Endret 9. august 2005 av Noiria Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er enkelt å se at det du hadde bilde av der er en fender, men grunnet linken blir det godkjent. kom med ønske Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mez's ønske står: Hest med headset Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 dette er vel en form for hodesett? Jeg vil se en narkoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå