BorN Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Siden du ikke liker Bush så godt, har jeg lagt ved et bilde av... ...NETTOPP! Bill Gates. (Fordi han er MINST like morsom som Bush) Jeg vil se en/ei skremt () mann/dame Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Siden du ikke liker Bush så godt, har jeg lagt ved et bilde av......NETTOPP! Bill Gates. (Fordi han er MINST like morsom som Bush) Jeg vil se en/ei skremt () mann/dame KNUST PLASMAskjerm! Ikke inntakt LCD! Ikke godkjent! Edit: Fikset en ord delings feil... Edit 2: Fjernet bilde i quote... Endret 8. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Denne er iallefall relativt knust: Så vidt jeg vet er det ingenting som kan flyte ut av en knust plasma, men for all del, fortell meg det hvis jeg tar feil. Jeg vil gjerne se et skjermskudd av en feilmelding fra Windows Vista. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ok den er godkjent! Plasmaskjermer inneholder veske ja eller for å være mer presis flytende krystaller... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) jeg vil se en krasjet boble. Det må være grønn\ha vært grønn Endret 8. august 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg vil se en krasjet boble. Det må være grønn\ha vært grønn Den er ikke fra Vista! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den er ikke fra Vista! Riktig, man må tydelig kunne se at det er fra Windows Vista (altså duger ikke en standard blåskjerm heller). Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Registrerte bare microsoft jeg.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se bilde av En som skriver på et tastatur med bena. Har sett det, man aner ikke hva dere skal søke etter. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Will this do? Edit: Registrerte bare microsoft jeg.... (Jeg har ikke nevnt Microsoft én gang) Edit 2: Her! Jeg har veldig lyst til å se et amerikansk slagskip synke, jeg. Endret 8. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dere bryr dere sikkert ikke, men det er IKKE Windows Vista. Det er ikke gjennomsiktige "barer"... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Haha, det så jeg først nå! Ikke godkjent, det er Longhorn-betaen! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Haha, det så jeg først nå! Ikke godkjent, det er Longhorn-betaen! Skulle se om jeg klarte å lure dere. tenkte Longhorn og Vista er jo det samme, Men jeg finner ingenting fra Vista... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ok, men da sier vi at det var umulig, så kan noen finne det synkende, amerikanske slagskipet til meg. Det kan godt brenne også! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Vel, dette brenner, men om det synker er jeg ikke helt sikker på... Ser væfall sånn ut.. Vil se et screenshot fra The Simpsons: hit & run til GC Får det spillet i posten snart Glede seg.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Vel, dette brenner, men om det synker er jeg ikke helt sikker på... Sorry, men det er ikke godkjent! Det ser ut som eksos, og det synker ikke tydelig nok. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se coveret til Lost Horizon sin første plate... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tar en råsjans på at dette er den første plata: Hvis det er riktig vil jeg gjerne se nøyaktig 3 colabokser oppå hverandre, og en ved siden av (den bør helst være veltet). Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes dette fortjener en Google-leken medalje Jeg vil se en person fryktlig fortvilet etter å ha mistet noe i bakken! Man skal se annsiktet hans/hennes! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes dette fortjener en Google-leken medalje Jeg vil se en person fryktlig fortvilet etter å ha mistet noe i bakken! Man skal se annsiktet hans/hennes! Jeg henviser til navnet av leken nok en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå