Endre visningsnavn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ønske: Jeg vil se et bilde av en AMD K6-2 CPU på 350MHz... Endret 8. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 BTW: Desert Eagle FÅS i 50. cal... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 BTW: Desert Eagle FÅS i 50. cal... Hehe..den kjenner man nok når man skyter med! btw går på skyting og synes 38kaliber/9mm er mer enn nok Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se et bilde av en bazoka som avfyres Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 BTW: Desert Eagle FÅS i 50. cal... Desert Eagle finnes i to versjoner. Mark. VII og Mark. XIX De forskjellige kalibrene er: 357.cal, 40 Magnum, 44 Magnum, 400 cor-bon, 440 Cor-bon, 50.cal action express. Noen modeller er spesiallaget slik at de kan avfyre 308. remington. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) #ønske fjernet av moderator# Endret 8. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg vil se -fjernet- #svar på Silver2k's ønske fjernet av moderator da en del brukere følte seg støtt av dette# Gi meg eet bilde av en AMP DSR-1 Endret 8. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se et bilde av den kraftigste sniper rifla som finnes! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) http://x84.alo.ru/spool/weapons/sniper_rifles/030_dsr1.jpg[/img] Jeg vil se et bilde av den kraftigste sniper rifla som finnes! Det maset ditt om Desert Eagle er feil. Det er ikke Smith & Wesson som har laget den, det er magnum research som har konstruert den, og IMI lager pistolene. Jeg vil forøvrig se en m79 granatkaster med buckshot-ammo. Endret 8. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det maset ditt om Desert Eagle er feil. Det er ikke Smith & Wesson som har laget den, det er magnum research som har konstruert den, og IMI lager pistolene. samme hvem som har laget den..Det er smith&wesson som eier den! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det maset ditt om Desert Eagle er feil. Det er ikke Smith & Wesson som har laget den, det er magnum research som har konstruert den, og IMI lager pistolene. samme hvem som har laget den..Det er smith&wesson som eier den! Feil. Magnum research .Inc eier desert eagle. Smith&wesson har konstruert noen av kulene. men de eier ikke rettighetene på pistolen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det maset ditt om Desert Eagle er feil. Det er ikke Smith & Wesson som har laget den, det er magnum research som har konstruert den, og IMI lager pistolene. samme hvem som har laget den..Det er smith&wesson som eier den! Feil. Magnum research .Inc eier desert eagle. Smith&wesson har konstruert noen av kulene. men de eier ikke rettighetene på pistolen. drit nå i det da! skal du fortsette å krangle om at du for viljen din så kan du gå et annet sted(blåser langt oppi hvem som lager den, konstruerer den eier den..osvosv!)...google-leken fortsetter! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Og jeg har faktisk rett ang. Desert eagle-pistolen, Kid-o. Ønsket mitt står fortsatt. Endret 8. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se en russisk balalaika. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Som Sagt: ØNSKET MITT STÅR FORTSATT: M79 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Som Sagt: ØNSKET MITT STÅR FORTSATT: M79 En slik en? Hvis riktig vil jeg se en bombet sau eller ku (men helst sau). Endret 8. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Yep, kom med det ønske. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Som Sagt: ØNSKET MITT STÅR FORTSATT: M79 Jaja store bilder men dette er da google leken. Om det er rett bilder vil jeg se noe morsomt, og vennligst ikke post et bilde av Bush, det kommer hver gang jeg ber om å se noen dumt, morsomt eller latterlig. Endret 8. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den siste tiden har folk ønsket bilder av døde, blodige dyr, og den siste var P-in-P som ønsket bilder av en bombet sau eller ku. Dette støtte flere av brukerne på en slik måte at de rapporterte tråden. Har fjernet forrige tilfelle nå, og håper at P-in-P ønsker seg noe mindre diskutabelt. Flere overtramp der man ønsker seg bilder som kan støte andre, kan føre til advarsel. Lykke til videre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bah, skal sprenge en sau selv jeg Ok, da vil se en knust plasma skjerm slik at en ser væska har kommet ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå