Gå til innhold

Google-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://x84.alo.ru/spool/weapons/sniper_rifles/030_dsr1.jpg[/img]

Jeg vil se et bilde av den kraftigste sniper rifla som finnes!

M82A1.jpg

Det maset ditt om Desert Eagle er feil. Det er ikke Smith & Wesson som har laget den, det er magnum research som har konstruert den, og IMI lager pistolene.

Jeg vil forøvrig se en m79 granatkaster med buckshot-ammo.

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar

Det maset ditt om Desert Eagle er feil. Det er ikke Smith & Wesson som har laget den, det er magnum research som har konstruert den, og IMI lager pistolene.

samme hvem som har laget den..Det er smith&wesson som eier den!

Feil. Magnum research .Inc eier desert eagle. Smith&wesson har konstruert noen av kulene. men de eier ikke rettighetene på pistolen.

Lenke til kommentar

samme hvem som har laget den..Det er smith&wesson som eier den!

Feil. Magnum research .Inc eier desert eagle. Smith&wesson har konstruert noen av kulene. men de eier ikke rettighetene på pistolen.

drit nå i det da! skal du fortsette å krangle om at du for viljen din så kan du gå et annet sted(blåser langt oppi hvem som lager den, konstruerer den eier den..osvosv!)...google-leken fortsetter!

Lenke til kommentar
Som Sagt: ØNSKET MITT STÅR FORTSATT: M79

survivalgear-M79-1.jpg

p060.jpg

Jaja store bilder men dette er da google leken. :)

Om det er rett bilder vil jeg se noe morsomt, og vennligst ikke post et bilde av Bush, det kommer hver gang jeg ber om å se noen dumt, morsomt eller latterlig. :p

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Den siste tiden har folk ønsket bilder av døde, blodige dyr, og den siste var P-in-P som ønsket bilder av en bombet sau eller ku. Dette støtte flere av brukerne på en slik måte at de rapporterte tråden.

Har fjernet forrige tilfelle nå, og håper at P-in-P ønsker seg noe mindre diskutabelt. Flere overtramp der man ønsker seg bilder som kan støte andre, kan føre til advarsel.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...