El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vil se Rene Wiik (saksofonist)... Finner ingenting. Han er vel ikke tilfeldigvis naboen din, eller musikklæreren din på skolen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Han er norges beste saksofonist, men han er ikke så kjent som Geir Holm.... Han er forresten lærer på konservatoriet i Bergen! Vil se vannmerket til en norsk 200-lapp istedet! Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 en skater som hopper ned trapp / kant nå da.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 en skater som hopper ned trapp / kant nå da.. Lærer du aldri Lar5? Hallo folken! Dette er GOOGLE-LEKEN, I den såkalt GOOGLE-LEKEN skal man finne bilder gjennom søkemotoren GOOGLE. (derav navnet GOOGLE-LEKEN) Man skal finne bilde til personen i posten før din post, da han har ønsket seg en bilde. Bildene skal bare finnes på GOOGLE og ingen andre plasser. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vil se vannmerket til en norsk 200-lapp istedet! Jeg vil se bilde av Valgjerd haugland Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av en båt.. 36 fot, med litt over 2000hk Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 en skater som hopper ned trapp / kant nå da.. Lærer du aldri Lar5? Hallo folken! Dette er GOOGLE-LEKEN, I den såkalt GOOGLE-LEKEN skal man finne bilder gjennom søkemotoren GOOGLE. (derav navnet GOOGLE-LEKEN) Man skal finne bilde til personen i posten før din post, da han har ønsket seg en bilde. Bildene skal bare finnes på GOOGLE og ingen andre plasser. hva med bilde mitt var feil?? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 en skater som hopper ned trapp / kant nå da.. Lærer du aldri Lar5? Hallo folken! Dette er GOOGLE-LEKEN, I den såkalt GOOGLE-LEKEN skal man finne bilder gjennom søkemotoren GOOGLE. (derav navnet GOOGLE-LEKEN) Man skal finne bilde til personen i posten før din post, da han har ønsket seg en bilde. Bildene skal bare finnes på GOOGLE og ingen andre plasser. hva med bilde mitt var feil?? Det var lastet opp ! Det vil vi ikke ha noe av Legg inn link til bildet, eller legg bildet inn i en IMG tab Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av en båt.. 36 fot, med litt over 2000hk Var ikke det kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av en båt.. 36 fot, med litt over 2000hk Var ikke det kanskje litt vanskelig? Nope. Kan gi et hint.. Den var med på Autofil.. Nå er det ihvertfall ikke vanskelig Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 så feilen min sånn da?? vil se en snowboarder på et hvilket somhelst hopp.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se et bilde av Ole Brumm som spiser honning. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 vil se Ramones Live... ;D Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vil se Lord Zeus. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) 2late Endret 7. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 FOR SEEEEEEEEN! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vil se Lord Zeus Jeg vil se bilde av en kvisete fjortiss med regulering. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 :!: Andre, kom med ønsker. Jeg gidder ikke Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se en boks med tyrkisk pepper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå