Poor Leno Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) *slettet Endret 7. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 og her:var vist feil! men linken under er til verdens elste man i allefall- er han! bevis: se her edit: nå tuller jeg mye! was the world's oldest recognized living person from March 2002 until her death. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ønsket mitt lever altså enda. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ser ut som en mann da... Vi kan late som det er en mann. Den mannen som har levd lengst er "Shigechiyo Izumi", men fant ikke noe bilde... Bildet er funnet, og sjerp deg!! Bildet er ikke funnet, og skjerp deg. Jeg fant navnet først! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Bevis Tom Hanks i underbuksen! Rar mann det der Rar dame også. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ser ut som en mann da... Vi kan late som det er en mann. Den mannen som har levd lengst er "Shigechiyo Izumi", men fant ikke noe bilde... Bildet er funnet, og sjerp deg!! Bildet er ikke funnet, og skjerp deg. Jeg fant navnet først! Jeg sier det igjen, GOOGLE-LEKEN. Hvem i huleste heite bryr seg om du fant navnet hans først?? Men oppfyll ønkset mitt nå da! Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ok, starter GOOGLE lekenf.eks. sier jeg " jeg vil se en bil", da finner neste mann et bilde av en bil FRA GOOGLE, så når han har gjort det sier han at han vil se f.eks: en mobil, skjønner? ok... La oss følge reglene og KUN bruke Google Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hva er det siste ønsket nå?? er helt forvirret Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Tror det er eldste mann... Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se en rød frosk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Tom Hanks i underbuksen! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) 2late Endret 7. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Tom Hanks i underbuksen! Nærmeste jeg kom. Finnes sikkert ingen i bare en normal underbukse. Et bilde til Jeg vil se bilde av et hus som blir sprengt i fillebiter. Endret 7. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av et hus som blir sprengt i fillebiter. jeg vil se døde teletubbier!!! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av et glass som knuses. Ikke lenge før disse teletubbiene er døde i alle fall Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av et glass som knuses. jeg vil se en cs wallhack i bruk! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se bilde av noen saltstenger. (slik snacks greier) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Vil se Rene Wiik (saksofonist)... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 vil se en som hopper ned en trapp / kant på skateboard Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Det er ikke René Wiik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå