Lars-H Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Edit: neida... Endret 7. august 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Lar5, GOOGLE-leken? ring any bells? GOOGLE-leken? eh? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Glem det... Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Han vil sikkert se et lynnedslag (Se Avatar) Jeg vil se et bilde av Tom Hanks i bare underbuksen! Det er bare sløsing med tid å sende in sånt "han vil sikekrt se..." Ikke godkjent!! og btw angående den bjørnen som gikk amok(bilde) så la jeg inn lenge før deg! så følg med hvis du skal legge inn. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Han vil sikkert se et lynnedslag (Se Avatar) http://www.tempesttours.com/tempest%20tours%20custom%20lightning%20olt%20logo%20smaller%20file.JPG Jeg vil se et bilde av Tom Hanks i bare underbuksen! HVa pokker holder du på med?? Hallo folken! Dette er GOOGLE-LEKEN, I den såkalt GOOGLE-LEKEN skal man finne bilder gjennom søkemotoren GOOGLE. (derav navnet GOOGLE-LEKEN) Man skal finne bilde til personen i posten før din post, da han har ønsket seg en bilde. Bildene skal bare finnes på GOOGLE og ingen andre plasser. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 ..var det nærmeste jeg fant.. Jeg vil se et bilde av pcen DIN på google...(bevis må medfølge) Du spurte etter et bilde det ikke gikk ann å finne... Seriøst. Finn tissen din med Google, og se hvor vellykket det er! Angående " vil se en som klikker når han spiller cs" er kanskje mer oppnåelig, men egentlig altfor vanskelig. Man må finne en middelvei, og dere er altfor langt i grøften! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Mann med rosa solbriller Jeg vil se en grønn fjernkontroll. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Denne tråden er lite stabil... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 HVa pokker holder du på med?? Hallo folken! Dette er GOOGLE-LEKEN, I den såkalt GOOGLE-LEKEN skal man finne bilder gjennom søkemotoren GOOGLE. (derav navnet GOOGLE-LEKEN) Man skal finne bilde til personen i posten før din post, da han har ønsket seg en bilde. Bildene skal bare finnes på GOOGLE og ingen andre plasser. Det var ment som en spøk... Fjernet unødvendig post, men vær så snill og sett rimelige krav! Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg vil se en grønn fjernkontroll. roger jeg vil se et morsomt bilde av hitler! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Faen igjen... Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Fjernet unødvendig post, men vær så snill og sett rimelige krav! Joda, jeg er enig i det. La oss nå starte posten igjen, og slutte med all OT. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 ..var det nærmeste jeg fant.. Jeg vil se et bilde av pcen DIN på google...(bevis må medfølge) Du spurte etter et bilde det ikke gikk ann å finne... Seriøst. Finn tissen din med Google, og se hvor vellykket det er! Angående " vil se en som klikker når han spiller cs" er kanskje mer oppnåelig, men egentlig altfor vanskelig. Man må finne en middelvei, og dere er altfor langt i grøften! Er jo en ganske stor sjanse for at DIN/deres pcer finnes på google...sikkert mange som har bilde av pcene sine på google...og btw hvis alle begynner å spøke sånn som du gjør (*han vil sikkert se...("bilde")) så blir hele google leken kaos! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 jeg vil se et morsomt bilde av hitler! Jeg vil se bilde av verdens gamlese mann. (bevis) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Bevis Tom Hanks i underbuksen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 det er ei dame. han vil se verdens elste mann! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) og her: var vist feil! men linken under er til verdens elste man i allefall- er han! bevis: se her edit: nå tuller jeg mye! Endret 7. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Bevis Tom Hanks i underbuksen! Rar mann det der Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ser ut som en mann da... Vi kan late som det er en mann. Den mannen som har levd lengst er "Shigechiyo Izumi", men fant ikke noe bilde... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Ser ut som en mann da... Vi kan late som det er en mann. Den mannen som har levd lengst er "Shigechiyo Izumi", men fant ikke noe bilde... Bildet er funnet, og sjerp deg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå