Winged Monkey Skrevet 3. august 2005 Rapporter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vil se.. et bilde av en fotballspiller som stanger en motspiller i nøttene! (Heade feil ball liksom ) Jeg ser bare en grønn ferrari og ikke en ødelagt bordvifte Du er observant! Var litt for seint ute med bildet. Jeg og han som postet før meg hadde tydeligvis funnet samme bildet.. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil se, enten en styla 2VC, eller en 2CV som kjører veldig fort (helst det første) Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 4. august 2005 Rapporter Del Skrevet 4. august 2005 Både styla og rask! For å prøve noe mer utfordrende, vil jeg se et bilde av et rødt hus med grønne lister/vindusrammer, en stor bjørk (eller flere) i hagen, og et halvmåneformet loftsvindu. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) vil jeg se et bilde av et rødt hus med grønne lister/vindusrammer, en stor bjørk (eller flere) i hagen, og et halvmåneformet loftsvindu. alt for komplisert ønske Endret 5. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 vil jeg se et bilde av et rødt hus med grønne lister/vindusrammer, en stor bjørk (eller flere) i hagen, og et halvmåneformet loftsvindu. alt for komplisert ønske Ble kanskje litt drøyt det der ja.. Får heller ønske meg et bilde av noe som er fryst med flytende nitrogen da! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vil se en bordvifte som går mens den brenner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) lov å prøve eyh? vil se et "hover-fly" utenom harrier jeg EDIT- DEN GÅR Endret 5. august 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 1. Den er manipulert. 2. Den går ikke. Ikke godkjent. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) https://www.patrick.af.mil/oclub/fire%204.jpg det er en vifte inneder en plass vil se en bil som brenner Endret 5. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tilogmed en politibil.. Det får man vel ekstra poeng for ? Jeg vil se en motorsykkel som brenner Endret 5. august 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vil se en robåt som brenner (sjøsatt). Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) jeg vil se en katt som brenner! veit det er litt slemt, men bare følte for å se det (virkelig bilde!) Endret 5. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 EKTE tegnet bilde. Bilde av en kat i levende levene live som brenner ville vi alrdi fått vist her inne. Jeg vil se bilde av en rosa pc-skjerm. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 jeg vil se rosa, blå og grønn elefant på samme bildet! Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vil se en brennende pc.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 EKTE tegnet bilde. Bilde av en kat i levende levene live som brenner ville vi alrdi fått vist her inne. Jeg vil se bilde av en rosa pc-skjerm. Var ikke mye virkelig bilde det da!!! ..jeg godkjenner ikke det! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Vil se en stor og fin kaffekopp. EDIT: Ekte brennende katt= fjerning av bilde + mulig advarsel Endret 5. august 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 http://www.evilmonkey.tv/downloads/burningcat.jpg[/img]EKTE tegnet bilde. Bilde av en kat i levende levene live som brenner ville vi alrdi fått vist her inne. Jeg vil se bilde av en rosa pc-skjerm. Var ikke mye virkelig bilde det da!!! ..jeg godkjenner ikke det! Forstår du ikke at vi ikke får lov til å legge ut bilder av dyreplageri? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. august 2005 Rapporter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) jeg vil se en katt som brenner! WTF? Katt som brenner? :cry: du er ikke min venn mer... Endret 5. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 6. august 2005 Rapporter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) EKTE tegnet bilde. Bilde av en kat i levende levene live som brenner ville vi alrdi fått vist her inne. Jeg vil se bilde av en rosa pc-skjerm. Var ikke mye virkelig bilde det da!!! ..jeg godkjenner ikke det! Tvert imot, det er et BILDE ja. Et bilde kan være malt, tegnet, fotografert og mye annet. Hvis du mente et fotografi så burde du kanskje ha skrevet det, men med tanke på at det ikke er lov å vise bilder av dyreplageri her så var det forståelig at Zevs valgte et animert bilde. Edit: et bilde er virkelig uansett Endret 6. august 2005 av BazeLaze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå