ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 http://www.smokemag.com/1297/car2.jpgjeg vil se en katt med pinne i rompa... Syk du Eller var det en syk måte å stoppe tråden på Hehe, nei faktisk ikke, jeg har faktisk sett det i real life, var til en kompis, sto utenfor og ventet, og så går det en katt forbi, med en pinne i ræva, stakkars katt. Men hvordan i all verden har den fått den oppi ræva? sikkert en eller annen dritt unge. Men morsomt var det Ballemann Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Halvsame: Kan det være denne? Vis ja vil jeg se en stim av eksotiske fisker som har litt gulfarge på seg Lenke til kommentar
Morph1948 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nixon: Jeg godkjenner for Halvsame. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg vil se ett kull med kattunger. 1svart, 1tricolor og 1 av hvilke som helst farge. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg vil se meg selv (ballemann) på bilde fra forumet her Lenke til kommentar
Morph1948 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ikke for å vær sær... Men d va vel ingen helsvarte katter der. Men det er han som hadd ønske som får godkjenne. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) ingen som sa helsvart, bare svart, og det er en svart katt der.. altså, man sier jo at jeg har blå genser, selv om merket i midten er svart.. Endret 6. april 2004 av ballemann Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg vill se en.. ska vi sjå en mongolid neger!!! *HAHAHAHa*.. *jeg er ikke diskriminerende har bare aldri sett en mongolid neger * Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg vill se en.. ska vi sjå en mongolid neger!!! *HAHAHAHa*.. *jeg er ikke diskriminerende har bare aldri sett en mongolid neger * da må du oppfylde et ønske først Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvilket ønske gjelder nå? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nå er det bilde av ballemann fra forumet som gjelder.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har leta igjennom en bildetråd og forumgalleriet, enten er jeg veldig dårlig på å lete eller så har du gitt oss en umulig oppgave.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 *hint* resent pic post *hint* Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Halvsame:Kan det være denne? Stemmer det ja . Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vil se et bilde av en same som spiser fisk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er en same og det er mat: nærmere kommer ikke jg Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hmm, det var visst litt vanskeligere enn jeg trodde . Her er det nærmeste jeg kommer selv: Mrs. Boyno, a Lapp woman, married to the late Peter Bals, an Alaskan immigrant Førstemann som slenger inn et bilde av en same fortsetter leken . Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Det er en same og det er mat: nærmere kommer ikke jg Qouter meg selv siden det er en same der.. Edit: Vil se bilde av meg fra internett, morro å se om noen finner det liksom.. Jeg vet at det finnes.. Endret 6. april 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå