Winged Monkey Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Ah, men Richard Nixon var USA's 36. president.. blir nok vanskelig å godkjenne den der.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ok, jeg gjorde en tellefeil da. Nye bilder kommer! Edit: Bilde: Igjen vil jeg se et bil ulykke fra Blues Brother filmen. Endret 31. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Hehe, riktig svar er Lyndon B. Johnson, ikke JFK.. Men etter to gode forsøk så godkjenner jeg likevel Bilde fra Blues Brothers: Genial film forresten! Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den.. Jeg ønsker å se et kjøkkenur formet som en frukt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg fant en plakat med alle presidentene i usas historie, og bare telte dem siden de stod i rekke, dermed må jeg vel ha trodd fyren bak nixon var kennedy Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Når en ser på http://www.whitehouse.gov/history/presidents/ kan en se at Johnson var 36. president. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg vil se et badekar helt fyllt med en bærtype. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Når en ser på http://www.whitehouse.gov/history/presidents/ kan en se at Johnson var 36. president. Oops.. Kan se ut som dere har rett. Jeg baserte meg på denne siden: http://www.presidentsusa.net/ljohnson.html .. men etter litt forskning kan det se ut som JFK likevel er nr. 35. Mea Culpa. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vil se et badekar helt fyllt med en bærtype. Det er ikke bare bær i det da.. Jeg vil se en fisk som leker med ei lettkledd dame. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Eg vil sjå ein mann som står på hodet. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 ok? æ vil sjå ein stoor torsk! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vil se ett godt kyllingmåltid.. nam Lenke til kommentar
since91 Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vil se en klovn som sitter poå en elefant Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vil se et torskehode inni en kebab (fiskebab om jeg husker rett). Eller annen lignende fisk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 nærmeste jeg fant var en fritert fisk inni et pita-brød. tells det vil jeg se en appelsin som dreper noen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Ja det teller. Her kan man tydelig se at appelsinen kommer til å kvele offeret Teller det? Jeg vil se 7 crt skjermer i et rom/lager etc. Ikke mer eller mindre. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Litt usikker på antallet der, men tror det er 7 stykker. Dersom det er godkjent, så vil jeg se et bilde av en kameramann som filmer en annen kameramann.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Jeg teller 8, Menmen. Lenke til kommentar
nitja Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Beklager at jeg ikke svarer på forrige, men jeg har veldig lyst å se et bilde av AnAnAs som smiler..=) Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 er dette godt nok? jeg vil se en fillesprengt fisk (hvilken som helst, bare den er sprengt) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 SE! den sprenger! Er dette godkjent vil jeg se 1000000 sommerfugler! (ikke akkurat en million, men ganske nærme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå