chil Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg vil se en fyr med masse kule tatooer(ikke farge) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 vil egentlig ikke vite hvor de tatoveringene der sitter jeg vil se logoen til stratovarius Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg vil se førsteplassen på deiligst.no Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 http://deiligst.no/pics/1128/1128313.jpg Jeg vil se en Wannabe fra deiligst.no Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Førsteplassen på guttekropp Jeg vil se en skummel fisk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå syns ikke jeg at fisk er skummelt, men hvis jeg absolutt må velge en skummel fisk er dette en klar vinner (Jeg sikter til den lille rosa plysjtingen og ikke jenta) Da vil jeg se Russel Crowe med "Tatovering" nedover hele venstre armen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Det er ikke en skummel fisk og jeg fant ikke no på "russel crowe" når jeg søkte på google. fant ikke noe tatovering på venstre hånd jeg så flere bilder av venstre hånda hans, og jeg så ingen tattovering Endret 21. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
galskab Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det er ikke en skummel fisk og jeg fant ikke no på "russel crowe" når jeg søkte på google. fant ikke noe tatovering på venstre hånd jeg så flere bilder av venstre hånda hans, og jeg så ingen tattovering enig med armen han har ingen tatoering på venstre arm eller tatoering i det heletatt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Siden ønsket til Snittleif ikke funka, vil jeg se et screenshot fra Metal Gear Solid 3: Snake eater Fra selve spillet, når Snake går rundt i jungelen, eller samme det egentlig,hvor han er. Bare få et screenshot fra spillet Endret 22. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg vil se en dyr klokke (helst med bevis jah) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 bevis Jeg vil se som tryner i sine egne skolisser. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det er ikke en skummel fisk Jo, det er, IMO en skummel fisk. og jeg fant ikke no på "russel crowe" når jeg søkte på google. fant ikke noe tatovering på venstre hånd grunnen til at jeg skrev "Tatovering" og ikke tatovering var at det kanskje er sånn at det bare er rekvisita for en film. gå på imdb.com og sjekk hvilke filmer han var med i tidlig på 90-tallet og søk på nytt.. Mitt ønske gjelder fortsatt da det på ingen måte ble oppfylt. Lenke til kommentar
xtcy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg ønsker å se en jøde bli gasset i hel... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg ønsker å se en jøde bli gasset i hel... Nei, hvorfor skulle du det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg ønsker å se en jøde bli gasset i hel... Og for denne kommentaren som kom etter klare advarsler for lignende poster, pådro xtcy seg livsvarig medlemskap i fremmedlegionen. Vi ønsker ham god ferie. Geir Lenke til kommentar
BorN Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg ønsker å se en jøde bli gasset i hel... Og for denne kommentaren som kom etter klare advarsler for lignende poster, pådro xtcy seg livsvarig medlemskap i fremmedlegionen. Vi ønsker ham god ferie. Geir Bra Geir, den satt (nei, jeg kjenner deg ikke) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Her har du bilde ditt. Tok f*en meg tid å finne det og. (Ja, jeg kjedet meg veldig ) Jeg vil se bilde av en som tryner i sine egne skolisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) det er ike så tydelig men det er et løp med sammenknyttede skolisser og det ser ut til at han i midten av bildet er i ferd med å tryne. jeg vil se et bilde av en fusjonsbombe eksplosjon Endret 25. juli 2005 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg vil se hu daue levende i donnie darko. Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg vil se hu daue levende i donnie darko. dau og levende??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå