hvalfangeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) *borte* jeg bøyer meg i støvet for maccern.... Endret 6. april 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) her er en start iallefall legomann som spiller gitar Endret 6. april 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Tror jeg godkjenner eXployd sin. Han var hvertfall den eneste som ikke smilte... Edit: men siden dere er godt i gang allerede så lar vi den bare flyte "Legomann som spiller gitar" står. Endret 6. april 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 BLAH!!!... Min smilte heller ikke.. sto med ryggen til. :thumbsup: Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 FFS! LAMERS! JEG VIL SE CPU KJØLERN MIN FØR JEG LEGGER MEG! () Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 FFS! LAMERS! JEG VIL SE CPU KJØLERN MIN FØR JEG LEGGER MEG! () hva med et hint til ka kjøler du har Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror jeg godkjenner eXployd sin. Han var hvertfall den eneste som ikke smilte... Edit: men siden dere er godt i gang allerede så lar vi den bare flyte "Legomann som spiller gitar" står. det er vist "Legomann som spiller gitar" som står ja =) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Der. Det gråe er en gitar. Jeg vil se CPU-kjøleren til eXploid. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Er det denne? I så fall vil jeg se MIN CPU-kjøler. EDIT: tror ikke det var den jeg linka først. Endret 6. april 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) den ja Endret 6. april 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Da er det Halvsamens CPU-kjøler som skal til pers... Edit: 600 innlegg, weeee Endret 6. april 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg vil se en tom colaflaska sammen med en full sprite flaske. Edit: Var den rett? Endret 6. april 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nope, har bytta kjøler siden da . Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hva gjorde du med kjøleren? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Stappa den opp i ..... neida, solgte den med en PC til lillebror. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg betrakter denne kjøler'n min greia som en utrolig kjekk måte å briefe på... Synd jeg ikke vet hva slags kjøler jeg har.. Sendte maskinen på service så bytta da HK, SK, CPU, Kjøler og PSU.. nattaH! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hrmf [sO3-Modus] Orker ikke mer :/ zzzzzzz [/sO3-Modus] Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg betrakter denne kjøler'n min greia som en utrolig kjekk måte å briefe på... Synd jeg ikke vet hva slags kjøler jeg har.. Sendte maskinen på service så bytta da HK, SK, CPU, Kjøler og PSU.. nattaH! Jeg ser på det som en måte å tvinge folk til å gjøre mer enn å gå på images.google.com Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hrmf [sO3-Modus] Orker ikke mer :/ zzzzzzz [/sO3-Modus] neineinei.... det er døgning idag!!! kom igjen da dere... skjer aldri no spennens i drømmene uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå