BazeLaze Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Tok et bilde fra e3 messen, han må jo være nerd da Og som forsikring har jeg tatt med kjell inge røkke sammen med celina middlefart. Jeg vil se en pølse med mye, mye ketchup. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Der er det ikke bare ketchup det er mye av, men også løk! Jeg vil se ein isbjørn som spiser en sel Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Sånn Jeg vil se en knust mobiltelefon (3510i hvis mulig) Hater den mobilen Endret 8. juli 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil se en moddet miata Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil se en moddet miata Jeg vil se en '68 Modell Pontiac GTO ''Judge'' Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Fant ikke "judge" Men her er en 65 modell Ponitiac GTO ihvertfall.....trur jeg Om det stemmer vil jeg ha Neverhood logoen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Feil bil. Prøv igjen. Edit: Faen, jeg blingsa med årstallet. Det er en '69 modell jeg vil se. Edit # 2: Kom med neste ønske, en GTO er en GTO. Dette er faktisk bilen jeg ville se.. http://www.brandonclassics.com/www/images/...to/DSC00481.JPG Endret 8. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Mitt står Endret 8. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil se.... En Jarlsberg-ost! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg vil se en stor fisk som spiser en liten. EDIT: Hvorfor funker ikke alltid ? Endret 8. juli 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Slik! BEdre blir det ikke! Jeg vil se en velta heisekran! Endret 8. juli 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Her er det ikke bare én kran som har tippa over, det er TO! Fant mye artige bilder nåre jeg søkte på "crane accidents" Jeg ønsker å se en dame/jente kroppsmalt som ett eller annet kult dyr Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil se en tynn dame som spiser stor kebab. Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 funker det? Det er ikke en kebab-spisende dame. Det er en kebab-dansende dame. Men det var ikke lett å finne noe som passet presist til Morningstar665's ønske. Dette var det nærmeste jeg kom (det ser mer ut som en gutt i kjole, enn en jente): Kommer det ikke noe bedre så ønsker jeg å se ett barbert marsvin Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Det blir ikke enkelt! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 vet ikke om det er barbert, men det er alle fall uten hår... jeg viil se en sexy beach-volleyball spiller (mannlig) med bar overkropp!!!! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Det finne ikke sexy menn, men her har du en mann som spiller ihvertfall. Jeg vil se en tater, helst en elvetater. Edit: når noen har svart, kan jeg da svare på vedkommenes oppgave, eller må jeg vente kjempe lenge ? Endret 8. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Det finne ikke sexy menn, men her har du en mann som spiller ihvertfall. Jeg vil se en tater, helst en elvetater. Edit: når noen har svart, kan jeg da svare på vedkommenes oppgave, eller må jeg vente kjempe lenge ? klart det finnes sexy menn!!! maaange... spesielt volleyballspillere... Endret 8. juli 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg vet no vertfall om en sexy mann (meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå