Vaffel89 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Da vil jeg se: Et bilde av: En HVITHAI som angriper et menneske (blod!?) Den er svart med hvite flekker Neida, den er godkjent Skjønte ikke å du mente MBaardsgaard finn opp en ny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hmmm. Er det lov for andre og fortsette om ikke MBaardsgaard snart gjør det. Litt kjedelig om han drømmer sine søteste drømmer mens vi sitter her og iherdig trykker på F5 og venter spente på neste oppgave. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Hmmm. Er det lov for andre og fortsette om ikke MBaardsgaard snart gjør det. Litt kjedelig om han drømmer sine søteste drømmer mens vi sitter her og iherdig trykker på F5 og venter spente på neste oppgave. Da fortsetter jeg Sitter her med ei Kinnarps musematte, vil derfor se en kinnarps lastebil som det lastes inn eller ut av Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 Dette er min første google lek post. Jeg vil se et kabinett (pc) med TO økser hogd i som står fast. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Dette er min første google lek post. Jeg vil se et kabinett (pc) med TO økser hogd i som står fast. Det er ikke det jeg ba om!!! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) MBaardsgaard: Noe sånt her du vil ha? I så fall vil jeg se en mann som kysser en frosk... Endret 7. juli 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Ønske? Er over en time siden du posta, så da bare ønsker jeg meg noe Jeg vil se et bilde fra en slosscene i Kill Bill Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Wow Jeg vil se benet til en dame/mann brenne! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Jeg vil se en dverg i shorts Endret 7. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 haha, jeg fant mange. jeg vil se noen som sykler i tanga Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Da vil jeg gjerne se... et bilde av pixel-Link Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Dette er en illustrasjon for "Mobile Pixel Link (MPL)", men jeg vet ikke akkurat hva det er for noe (en slags teknologi for mobiltelefoner tror jeg). Er det riktig og godkjent??? I så fall vil jeg se: The Real Thing (stikkord=musikk) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Ønske? Er over en time siden du posta, så da bare ønsker jeg meg noe Jeg vil se et bilde fra en slosscene i Kill Bill Håpet på en godkjenning. The real thing! (jeg vet ikke om det er flere band som heter det da). Jeg vil se en pose med "chicken pomm's" potetgull/chips. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 hehe, Jeg vil se en sjørøver Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Tenkte å ta kaptein Sabeltann først, men så fant jeg denne her i stedet. Greit, da vil jeg se bilde av en sparegris. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Eg vil sjå Ein fin solnedgang med ein palme ståande rett framfor sola. Altså eit bilde av ein solnedgang med ein palme midt på bildet:P Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) første bildet jeg fant på "sunset" HEHE (ble 2 pamler da ) jeg vil gjerne se en dinosaur(så realistisk som mulig!!) Endret 7. juli 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 there you go: da vil jeg se en Leatherman Wave ved siden av bærevesken sin! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg vil se en skikkelig nerd (helst STYGG) men en PEN! dame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå