edahl Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 en politiker med hanekam Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Dette skal visst være John Kerry på sine yngre dager Vet du om et bedre og litt sikrere bilde? Om godkjent ønsker jeg meg et live-bilde av Jokke og Valentinerne Lenke til kommentar
edahl Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 http://images.google.no/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DG bare jokke det der da... ho jeg passer unger for har et sjeldent bilde av dem live hengende på veggen, men det er ikke på nettet :o er det godkjent ønsker jeg meg et bilde fra gøteborgdemonstrasjonen mot eu Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Er dette fra Gøteborg mon tro? Er ikke kjent der Er det godkjent vil jeg se et bilde av yndlingsbandet ditt Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Da vil jeg se Eddie Van Halen spille på gitar Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Her Jeg vil se en ... grønn.. ..borg! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Her er et, bilde var ikke så stort. Jeg vil se en harddisk på under 1 MB Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Dette var det nærmeste jeg kom..... hvis godkjent vil jeg se en mini (bil) med en altfor stor mann i Endret 23. juni 2005 av tommkarl Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Dyr harddisk, du Godkjennes den? EN gokart er jo en liten minibil Om godkjent vil jeg se en rosa pc Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Harddisken på bildet har 10MB, ønsket var en på under 1MB. Ikke engang i nærheten av å være oppfylt da. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Den burde ikke være så vanskelig å finne da. Jeg fant selv denne: http://www.gizmodo.com/archives/would-that...ally-018574.php Litt morsom lesing. Det står ikke hvor stor den er men jeg antar at den er så stor at jeg regner med at den passer kravet jeg satt Lenke til kommentar
galskab Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 jeg vil se en stooooooooooooooooooooooooooor tv ikk sånn lærret.... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor driver alle og laster opp bilder a?! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor driver alle og laster opp bilder a?! Fordi det er Google leken Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor driver alle og laster opp bilder a?! Fordi det er Google leken Please si at det var en spøk Hvis det ikke var det: Akkurat, derfor skal man IKKE laste opp bilder.. Man skal finne de med google, kopiere bildeadresse... Og lime den inn i en IMG tag.. Hvis bildet er for stort kan man legge link... *leke mod* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hvorfor driver alle og laster opp bilder a?! Fordi det er Google leken Please si at det var en spøk Hva mener du? Endret 24. juni 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Argh, ikke last opp bilder, det er en gedigen lekbrems! Alle som svarer må bruke IMG når de viser bilder Kopier adressen i adresselinja og lim inn når du trykker på IMG-knappen i innleggsredigeringsverktøyene Starter leken med å ønske meg et bilde av en som kjører bil med åpen alkohol i hånda Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Han har nettopp kjørt, bildet ble bare tatt rett etter at han stoppa. Jeg vil se et bilde av John Cena som løfter Big Show. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Var det bildet jeg var ute etter Formulerte kanskje litt feil Her er John Cena Damn, han er sterk Jeg vil se en vissen blomst i en flaske, helst ølflaske EDIT: om det er for vanskelig vil jeg se et bilde av Valentinerne uten Jokke Endret 24. juni 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Ikke vissen da godtkjent? Edit: Er vel heller ikke øl, men sterkere saker Endret 24. juni 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå