Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil se en hammer som slår et ansikt Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) For de som har sett pirates of karibien, skjønner at denne må bli godtatt Slått akkuratt jah.. Endret 3. juni 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mener da han ble slått med en flaske Uansett; ønske Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvem skal komme med ønske? Hvis det var min du sikta til tok jeg med den for de han ønsket en full sjømann.. .. Vis ikke, glemm det jeg sa.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://www.mikeroy.info/img/svmixdown/imag...nk%20sailor.jpg Jeg vil se en hammer som slår et ansikt Ønsker: En Smilende Tomat med tenner Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil se en kul bukse (da mener jeg "kul") Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://www.noveltyshirts.net/9.jpg Jeg vil se en kul bukse (da mener jeg "kul") Hvor er så den smilende tomaten med tenner? Det så smiler med tenner er ett eple.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg vil se en rykende hundebæsj Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Mener da han ble slått med en flaske Uansett; ønske Neineim han slo seg på flaska Veldig lite bilde, men. Ønsker å se donald duck bli overkjørt! EDIT: dæng! too late Endret 3. juni 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bilde jeg har alltid hatt et brennende ønske om å se travis barkley sitt trommesett Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) jeg har alltid hatt et brennende ønske om å se travis barkley sitt trommesett Googles bildesøk finner ikke dette, og dessuten ble ikke mitt forrige ønske oppfylt, så da ønsker jeg på nytt: Et bilde av en hammer som slår, eller tydelig har slått, et ansikt, om dette er mulig å finne Endret 4. juni 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jeg har alltid hatt et brennende ønske om å se travis barkley sitt trommesett Googles bildesøk finner ikke dette, og dessuten ble ikke mitt forrige ønske oppfylt, så da ønsker jeg på nytt: Et bilde av en hammer som slår, eller tydelig har slått, et ansikt, om dette er mulig å finne Åssen kan du ønske noe du ikke sjøl er sikker på å finne? Synes vi heller skal få søketips av Stolt Jensenberg jeg men.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg vil se en sexy lady. btw, han heter travis barker Endret 4. juni 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) btw, han heter travis barker Hvilket språk, og hva søkte du søkte du på? Jeg søkte på både norsk og engelsk, men fant ikke noe som engang kunne ligne. HoaXed: Jeg trodde litt av poenget med leken var å få andre til å finne bilder, jeg. Hvis andre ikke finner det, kan man jo bare komme med et annet ønske. On topic: Jeg vet ikke om --> dette <-- er hva du kaller sexy, men hvis det er godkjent, er ønsket mitt "Et bilde av en hammer som slår, eller tydelig har slått, et ansikt" Endret 4. juni 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Han må ha slått seg selv i trynet et par ganger, ja Tenkte litt på å legge ut et bilde av George W. Bush, da han bærer tydelige preg av å ha fått seg et kraftig slag i trynet med en hammer en eller annen gang Om det duger vil jeg gjerne se et bilde av en spiker som slår en hammer Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Godkjent? Vil se... Ett satelittbilde over Hemnes i Aurskog-Høland.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 HoaXed: Jeg trodde litt av poenget med leken var å få andre til å finne bilder, jeg. Hvis andre ikke finner det, kan man jo bare komme med et annet ønske. Huh? Sorry, skjønte ikke.. Men beklager vis jeg sa noe annet, trodde nemlig det ene bildet ble godkjent, dermed komm jeg med ett nytt ønske Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Vil se... Ett satelittbilde over Hemnes i Aurskog-Høland.. Fant ett, men desverre ikke fra google.. EDIT: leif.. Endret 4. juni 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Huff, nødløsning. Godkjennes dette? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jada, godkjennes det.. må få fart på leken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå