SnittLeif Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ikke godkjent flodhest.. 1. jeg snakka om tobakk 2.for alt vi vet kan den der være 1cm høy Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg vil se en som har munnen full av mat... Da mener jeg full Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tror da det er mat.. Synes egentlig flodhest skulle hatt rett på sin (foruten om at den kanskje var liten) Og ønsker meg det samme som han "et stemningsbilde fra San Fransisco" Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg vil se et macro-bilde av en blomst Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Her Fint bilde, i grunn Jeg vil se en fyr som hopper baklengs på ski Endret 26. mai 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Både opp ned, og baklengs Jeg vil se et bilde av Eifletårnet underifra Lenke til kommentar
sull Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Fra mitt eget lille arkiv Jeg vil se et bilde av bakdelen til en Smiley ! Endret 26. mai 2005 av sull Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Eh, Google-leken?? Ikke sull-sitt-arkiv-leken.... Det er vel IKKE riktig svart...? EDIT: Legger ved en link, siden bildet er STORT http://photos2.flickr.com/1977683_cbc8dba885_o.jpg Siden han var flink og bildet er nesten akk likt, så får han få oppfylt sitt ønske da.. Baksiden av en Smiley! Endret 26. mai 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Da ender jeg søken på baksiden av en smiley ved å laste opp en jeg har "tegna" selv.. Og da vil jeg se stemningsbilde av Colloseum.. Ja, det i roma Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Og da vil jeg se stemningsbilde av Colloseum.. Ja, det i roma Er nok ikke så lett å finne om du søker på colloseum, gutten min. Vil se et bilde av en kvisete person som sitter og glaner på en dataskjerm. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Da ender jeg søken på baksiden av en smiley ved å laste opp en jeg har "tegna" selv.. skjer med google leken da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja.. SOm sagt før, det er en de av googlelekens regler at man kun skal bruke bilder funnet ved søk på google. Å legge ut egne bilder er ikke lov. Det er fy fy. Hvis ingen finner gitte ønske, kan man spørre om søketips, eller be ønskeren ønske noe nytt med mindre han/hun vet at bildet er på google. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 men når det går oppmot 24 timer hvor folk ikke klarer å finne en smileybakside er det likeså greit å bare gå videre.. det gjørde jeg Lenke til kommentar
clario Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) edit: Ops Endret 27. mai 2005 av clario Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva skjer med googleleken?!? Det er IKKE lov å lage sine egne bilder og laste dem opp! Bildene her skal man finne i googles bildesøk www.justfuckinggoogleit.com Alle de som ikke har vært med før: les regler i post 1 før dere blir med Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er vel ikke en stooooooor sak vel? Ingen vits i å bli sure! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er vel ikke en stooooooor sak vel? Ingen vits i å bli sure! Synes det er ganske feigt å laste opp egne bilder i GOOGLEleken Men ble ikke sur.. Følte bare ikke for å poste like mange smileyer som vanlig Lenke til kommentar
pæren Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil se et bilde av bakdelen til en Smiley ! Ok, here you go: Er fra google, søkte "yellow circle" Jeg vil se en blå gyngehest! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil se et bilde av bakdelen til en Smiley ! Ok, here you go: Er fra google, søkte "yellow circle" Jeg vil se en blå gyngehest! Unnskyld meg? Mitt ønske gjelder fortsatt! Kvisetryne som sitter og glor på en dataskjerm. Ikke blås opp saken, erlend. Tror jeg sa klart ifra. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil se et bilde av bakdelen til en Smiley ! Ok, here you go: http://66.172.134.194/laico/images/yellow_circle.gif Er fra google, søkte "yellow circle" Jeg vil se en blå gyngehest! Unnskyld meg? Mitt ønske gjelder fortsatt! Kvisetryne som sitter og glor på en dataskjerm. Ikke blås opp saken, erlend. Tror jeg sa klart ifra. Unskyld meg, men pæren var den første til å svare sull sitt ønske, så det er han skal ha bildet sitt.. Du fulgte etter han som jukset og lastet opp du! OG IKKE QUOTE BILDER!! Her er en blå gyngehest http://fcs.sdstate.edu/family_resource_net...orse%201922.jpg Jeg vil se himmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå