SnittLeif Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Regna med det var et stort smil og ikke et stort smily du ville ha.. Jeg vil se et medlem i en popgruppe som holder en Rickenbacker Bass Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 jeg vil se en ape som røyker... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg vil se en som kjører på en Motohispania RYZ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Link til bildet som var veldig stort Bildet var enormt stort, så la en link til siden Jeg vil se et bilde av en kjendis med en eller flere papparazzier i bakgrunnen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg vil se et menneske kose en ape Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) George W. Bush koser med en ape Et annet bilde Jeg vil se en animert selvmords-smiley Endret 24. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Sorry, dette er googleleken, her finner du bilder i googles bildesøk, og der kan man ikke finne animerte ting Du får ønske deg noe annet Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Han har drept google-leken! Han er ond? Men seriøst, ønsk deg noe annet ordentlig no da.. Som det går ann og finne Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Da dømmes vår venn KaYcH til livsvarig utestengelse av denne tråden! Neida Vi bare ønsker oss noe, da hans ønske ikka var i tråd med reglene(les post 1) Da erklærer jeg leken for åpnet ved å ønske meg et bilde av en oppblåsbar krokodille Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Yey. Look what I found.. Jeg vil se et morsomt (gjerne manipulert) bilde av en NORSK topp-politiker Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Godkjent? Isåfall, vil jeg se et bilde av en fet Lancia Delta HF Integrale Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Hahaha!! Genialt!! :!: Vet jeg var for sen, men måtte poste Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Here u go. Jeg vil se bilde av han med downs som spillte i downs-kortfilmen med den klingende tittelen "Mannen med den gyldne løk"! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som vet hva han mener?? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Virker som en bulk i baugen for googleleken, spør du meg Kanskje han snakker om en billig nattfilm på TVN fra 1976 eller noe Vi får vente litt på svar Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe. Jeg skjønner at dette kan være en utfordring. Men bildet finnes! Hint: prøv vanlig google-søk. Jeg vet dette var en liten nøtt, men litt utfordring skal man vel ha også Lenke til kommentar
raakken Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 vet ikke hvordan man legger ut bilde, men visst man trykke på denne linken http://www.oa.no/multimedia/archive/00306/..._k2_306951g.jpg så er det bilde av stjerna jeg vil gjerne se et manipulert bilde av den avdøde paven der det ser ut som han roper inn i en mikrofon(han gjesper) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Det verste er at jeg faktisk tror han kunne ha skreket det i mikrofonen.. PJP var en rå mann Jeg vil se et bilde av en ung James Earl Jones.. Til opplysning er det han som er stemmen til Darth Vader(for de som ikke visste det) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 yngre enn dette finner jeg ikke, sikker på at han har vært ung noen gang? få se ett bilde av den nye paven da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Du er for dårlig til å finne bilder aklla.. Ta leken litt seriøst og prøv å let istedet for å bare gi opp og komme med dårlige bilder og dermed dårlige forsøk.. Jeg sikter både til det bildet her og det bildet du la inn av en fyr i et pop band med rickenbacker.. Man ser klart og tydelig at den personen ikke er i noe pop band EDIT: Jeg brukte selv 3 minutter på å finne et bilde av en ung James Earl Jones, så det er ikke vanskelig Endret 25. mai 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå