Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Her. Han her har også stemmen til Homer. Nå vil jeg se et bilde av Till Lindemann i en psycho posisjon. Hehehe.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 mulig dette inneholder seksuele handlinger, du er advart er ikke lett å se hva de egentlig driver med på bildet men... få se ett bilde av stemmen til Bart Simpsons da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 There's Bart La meg se en karakter fra Simpsons sammen med en karakter fra Futurama Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Sikker på at det der var Till Lindemann? Han pleier ikke å ha håret sånn... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 There you go. Vil se et ordentlig bilde av Till Lindemann. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 There you go Jeg vil se en nisse som spiller trommer.. Ja, spiller trommer og ikke bare sitter bak et trommesett.. Jeg vil se klare "spilletegn" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Sikker på at det der var Till Lindemann?Han pleier ikke å ha håret sånn... vet ikke det nei, vet ikke hvem fyren er en gang... men her er url som bildet ligger på: http://p204.ezboard.com/fbuckdichfurrammsteinfrm14 er bart simpsons ei jente Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Nei, hu som har stemma til Bart er ei dame.. Tenk deg hvor enkelt det er å ha en liten gutt i den rollen, then comes stemmeskifte Enklere med damer som har spinkel stemme Mitt ønske står fortsatt; Nisse som spiller trommer Endret 18. mai 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Her er i hvertfall trommenissen. Tenkte et øyeblikk åp å ta et bilde av Lars Ulrich, men lot være. Ønsker å se et bilde av en signert Air-cd. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Siste ønske med bilde oppfyller jeg.. edir: 2 l8 Endret 18. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Vegard_ får den og Steina sitt bilde ville ikke blitt godkjent da det ikke er et eneste klart bevis på at det er en trommespillende nisse.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Ekkelt, jeg vil se en skikkelig støgg nErd. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Vegard_ får den og Steina sitt bilde ville ikke blitt godkjent da det ikke er et eneste klart bevis på at det er en trommespillende nisse.. Er du dum eller? Du ser da at den nissen spiller trommer.. Det er jo tross alt logoen til en musikk instruments kjede! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg var først uansett... Signert Air-cd, anyone? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Er du dum eller?Du ser da at den nissen spiller trommer.. Det er jo tross alt logoen til en musikk instruments kjede! 1. Nissen har en tromme på magen, ja. 2. Nissen har ingen trommestikker. 3. Jeg ville at nissen skulle spille trommeR. Uansett om den hadde hatt trommestikker og klare svingende bevegelser ville det der bare vært tromme. 4. Vegard_ svarte før deg uansett. 5. La oss nå ikke bli for OT for at du driter deg ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg var først uansett... Signert Air-cd, anyone? Er det i det hele tatt mulig å få tak i? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Det her var det beste jeg fant.. Ja, bittelite bilde Godkjennes det? Endret 18. mai 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Som Vegard_s bror påtar jeg meg ansvaret å godkjenne cd-en Hvilken cd er det, btw? Kan kanskje brukes som gave Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Det er Talkie Walkie.. Men da ønsker jeg å se et gigantisk toalett Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2005 Holder dette? Jeg vil se bilde av Samaire Armstrong i kjole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå