ehs5 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Da vil jeg se et screenshot fra Metal Gear Solid 3. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg vil se bildet av en rosa lada (fine biler) Lenke til kommentar
enema Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hva heter lada på engelsk? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 navn er som regel det samme på alle språk....! En Opel i Norge, er Opel i Tyskland...osv..., Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Denne er vel rosa. errm MYE BEDRE!!! vil se James hetfield med familie. (jeg vet at det finnes) Endret 8. februar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hva vil du se? trenger du briller? det står: James Hetfield med familie! Jeg vet at bildet finnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vil se en gorilla spise banan. Ikke ape("r") takk Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 den spiser riktignok ikke banan.. men men Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 den spiser riktignok ikke banan.. men men Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ok, jeg vil se en redigert google-logo Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg vil se en av de nye cola flaskene (Chill) Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Coca Cola Chill (ikke et rent bilde, men det er et på siden) Jeg vil se verdens største mobiltelefon Lenke til kommentar
Champ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 navn er som regel det samme på alle språk....! En Opel i Norge, er Opel i Tyskland...osv..., og en opel i england er en vauxhal ;-) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 navn er som regel det samme på alle språk....! En Opel i Norge, er Opel i Tyskland...osv..., og en opel i england er en vauxhal ;-) den der var en real bommert! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Her er den! Jeg vil ha en pusur-stripe med lille-pus i. Dere vet, den lille grå katten som Pusur ikke liker den katten er GUL og svart, ikke grå... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Coca Cola Chill (ikke et rent bilde, men det er et på siden) Jeg vil se verdens største mobiltelefon Off topic.. kanskje noen burde tipse joachimR On topic: finnes det noen større? jeg vil se ''casemoddet'' gamecube. (hvis det finnes) hvis det ikke finnes vil jeg gjerne se en maine coon (katt) Endret 9. februar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Her er katten din iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå