_Xander Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Den som gir seg er en dritt!! Jeg gjentar, Natta! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 MacGyver! That's tha spirit! Twista, velkommen etter.. nå kan du lete etter en kjendis i rullestol Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nei, da gir jeg meg. Følte meg som litt dårlig taper da jeg ikke fant Rød Opel Omega med skiboks. (Kjendis i rullestol var tricky, men bra oppgave) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hehe.. skulle egentlig vært rød den skiboksen også men.. Men tygg på den rullestol tingen litt mens jeg tar meg en røyk ;p Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Franlin D. Roosevelt Jeg vil se en kjent brite som er oppned Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Tja altså, den briten var vrien, men men men... går dette? Altså James Bond var jo i bilen såe..? bare for og styrke litt føyer jeg til denne: Hvis du godtar vil jeg gjerne se en vraka Nissan Skyline... Endret 5. april 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg regner med at jeg blir den siste for i kveld. Men for de første i morgen tidlig: Jeg vil se en blomst som stikker ut av et eksosrør. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 er så mye blomster i exosrøret at vi ikke ser det . Hvist godkjent :bilde av bil som kan fly i lufta helst Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 er så mye blomster i exosrøret at vi ikke ser det . Hvist godkjent :bilde av bil som kan fly i lufta helst Er da ikke bloster det dær! Det er da gress! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bilde av Verdens raskeste bil... (så en i en guinness bok som kom opp i 1000Km/t med flymotorer eller noe) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) jeg vil se en katt med pinne i rompa... edit: eller et annet dyr nei da, bytter til, jeg vil se et pepsi cola glass fra 1967 Endret 6. april 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) http://www.smokemag.com/1297/car2.jpgjeg vil se en katt med pinne i rompa... Syk du Eller var det en syk måte å stoppe tråden på Endret 5. april 2004 av haddis Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg venter iallefall på at ønsket forandres eller noen svarer og finner på noe nytt. Frister lite å søke rundt etter det! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Denne her ser ihvertfall ut som om den har en pinne i ræva.. Da går vi videre med å finne et bilda av RayBan brillene mine... Modellnr: Sidestreet 006/71 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg vil se en Shuttle med satan logo i fronten. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nei... De var fremdeles jævla kule Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg vil se en Shuttle med satan logo i fronten. Du sa ikke om det kunne være en space-shuttle Jeg vil se en som brenner noe med cola og gjøre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg vil se en som brenner noe med cola og gjøre Forklar, skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå