Mattlakk Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hva skal vi finne nå da ????? Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Her er en elefant på ryggen til en mann! Tatovert, da! Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 En dame kledd som hummer/krabbe. Og en bar mage (kun mage) med syltynn kropp. Prøv dere på disse, som jeg la til i sted. Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Dårlig med respons her nå ja, men prøver igjen med noe enklere. Jeg vil se: en idiot Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 En idiot. Jeg vil se en skallet rapper. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 en idiot Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 å du vill se? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vil se en stooooooooooor datamaskin (helst gammel) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) for seeein vil gjerne se teksten til "kua mi" (en sputnik sang) Endret 7. januar 2005 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Tekst funker dårlig i en bildelek.. Må bli et screenshot da.. Men da er det ikke google leken lenger Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 hrmp (finner ikke den selv) da vil eg se en i militæruniform og klovnehatt eller noe lignende Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 da vil jeg se en i militæruniform og klovnehatt eller noe lignende Dette var det nærmeste jeg kom: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hva skal vi finne? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Dette var sikkert det du ville se, så nå vil jeg se en skikkelig nerd på et stort LANparty/datatreff! Og nerden skal enten være tjukk og liten, eller tynn og lang. Han må være blek, og må bruke briller, og helst ha rødt hår Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg vil se en skikkelig "Fjortiss gangsta wannabee" EDIT: han der er vanligvis blek.. Vært ut en tur... Utfordring til dere Endret 7. januar 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 her er en "Fjortiss gangsta wannabee" http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3453658 jeg vil se en sau uten ull! Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Nude sheep: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) *for sen* DO'H!!!! Endret 7. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Er ikke my ull igjen på denne sauen heller: hehe... Neste oppgave!!!? ?? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Dette ville dere sikkert se, så nu skal dere finne et bilde av en hjort skutt med en howitzerkanon! Og ja, det finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå