Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg vil se en stridsvogn som har velta opp/ned. Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vil se bildet på fremsida av boka: mannen i regnet (that night it rained) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Din er faktisk ikke opp ned... Jeg vil at noen tar bilde av skjermen når de ser på denne tråden slik at de får med føttene sine. NB! må ha tjukke sokker på Endret 3. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Vil se bildet på fremsida av boka: mannen i regnet (that night it rained) Den er vel rett vei, tror det er en Mark V. Britene brukte denne tanken under WW1. Edit: slått av Golfbag Endret 3. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg vil se ei gammel dame som hopper med hoppestokk. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nærmeste jeg kom... Men kan denne virke? Hvis 1 av dem blir godtatt vil jeg se.... et bevegelig bilde av jesus som danser! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Beste jeg kunne finne nå: Hadde en mye bedre en, men husker ikke hvor den er hen. Jeg vil se en fyllik som klamrer seg til et juletre. Endret 5. desember 2004 av andy15 Lenke til kommentar
highlander Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg vil se en pc med en discokule i. Endret 5. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg vil se ei gammel dame som hopper med hoppestokk. Og det bildet fant du på google? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg vil se en fyr med masse mat i munnen. Da mener jeg masse Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 farfar?, puttet jeg for mye mat i munnen? jeg vil se verdens største hambruger Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lol, han der har jo bare stappa ansiktet ned i maten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 There you go! nå vil jeg se: ehm.... en homofil minister, ja i Norge: Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Det nermeste jeg kunne komme! Vil se bildet på framsida på boka: Mannen i regnet (that night it rained) Endret 6. desember 2004 av G.Haaland Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det nermeste jeg kunne komme! Vil se bildet på framsida på boka: Mannen i regnet (that night it rained) Hareide er vel ikke homofil da, men man skulle kanskje tro det? Men her har du homofil minister Vil se Fidel Castro på trynet Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Var det nermeste jeg kunne spore opp. Har er ikke på trynet. Men noe er i det minste galt. Jeg vil se den nakne rumpa på en nazist. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) jeg vil se verdens største hambruger ganske stor. jeg vil se en hippi i dress. Endret 7. desember 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg vil se et bilde av en munk som handler på ICA eller Rimi Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det der er vel ikke en Hippie i Dress? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Det der er vel ikke en Hippie i Dress? nei. det er ikke en hippie i dress. munk på rimi. rimi jeg vill se nissen som røyker Endret 7. desember 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå