posse Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Her er snorkleren Da vil jeg se en Fiat 126 modifisert til Mercedes i fargen blå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tar meg friheten. bil se en helt VILL fest, med over 100 flasker og rot og faenskap. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Langt ifra det du ber om, men har sittet på google i 10 min nå, beste jeg fant. Vil se noen som er teipet opp i taket eller noe på en fest LAN. Pepisco blir sikkert forbanna, men om neste mann finner bedre bilde enn meg her, så kan han heller be om noe. Endret 31. oktober 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 fikk ikke opp bildet en gang. men la gå. Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vil se noen som er teipet opp i taket eller noe på en fest LAN. bra nok? fant ingen som var teipet til taket. jeg vil se en ufattelig stygg gitar. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Da vil jeg se en søt anime/manga jente. edit: leif Endret 31. oktober 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
posse Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dere kan da ikke bare fortsette leken uten å ha klart oppgaven.. Min oppgave gjelder ennå.. Så finn min FIAT 126 ombyggd til mercedes først!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 går det 5 dager kan andre ta over! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 bla noen sider bakovwer opg du finner det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm.... 5 dager får da være grensen... Eller hva? Syns du skal ønske noe annet Siden jeg kom med det beste forslaget... syns det høres bra ut =) Jeg vil se en rullestol med en heftig motor, gjerne med motor Og vi er alle enige! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vil se Ghostriders Hayabusa Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hmm.... 5 dager får da være grensen... Eller hva? Syns du skal ønske noe annet Siden jeg kom med det beste forslaget... syns det høres bra ut =) Jeg vil se en rullestol med en heftig motor, gjerne med motor Og vi er alle enige! Whoooohoooo... Jeg har vist laget en regel Er dette^^ ghostbuster? Jeg vil se en fin dame spise is isåfall. Endret 1. november 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis denne er godkjent vil jeg se en tykk dame på en liten motorsykkel (eventuelt moped/scooter) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis denne er godkjent vil jeg se en tykk dame på en liten motorsykkel (eventuelt moped/scooter) Fin og fin du.. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) denne da? Jeg vil gjerne se et bilde av flight 77 som trefffer Pentagon Endret 1. november 2004 av Dummie Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Beklager at sykkelen ikke var så liten men den ble tross alt ganske liten i forhold til dama Jeg vil se et bilde som viser hvordan lungene dine ser ut etter mange års røyking. (Eller et annet "skremme ungdon fra å røyke-bilde" som har vært brukt i antirøykekampanjer.) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 For å ikke la det bli noen missforståelser her legger jeg ut bildet dummie ba om. Vi svarte nemlig på likt. Oppgaven var "fin dame med is" og pebbe la ut ei dame som sikkert kan være fin. Så ba han om "feit dame på sykkel". Da la dummie ut enda ei "fin dame med is" og ba om "flight 77 treffe pentagon" Uansett.... Nå prøver vi å følge reglene og jeg vil se et bilde som viser hvordan lungene dine ser ut etter mange års røyking. (Eller et annet "skremme ungdon fra å røyke-bilde" som har vært brukt i antirøykekampanjer.) Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vil ha bilde av en unge som spiser is Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vil se den nyeste plata til Ole Ivars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå