cyberPanda Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 gi meg en nummer 6 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hint til aklla's ønske, spillet heter egentlig pontifex nei, BB og pontefix er to forskelige spill. pontefiks er i 3d BB i 2d Da lurer jeg på hvorfor Bridge Builder to også finnes med navnet pontifex. Har hatt begge, med forskjellige navn serru. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ok, kanskje det, jeg tar selvkritikk. men jeg eier fortsatt spillet, uansett hva det heter Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Altså, dette trenger jeg; jeg vet jeg ikke har gitt noe bilde, men kan noen være så snille å prøve å finne en fin "Splat" til meg? Jeg skal lakkere den på kabinettet mitt, i rødt, (på svart kabinett) og jeg finner ingen som passer perfekt.... Jeg skal helst ha hele splatten i EN, og den skal være sånn skikkelig splatta utover, ikke sånn rund i midten og litt splæsja utover på sidene; men noe alá dette: ¨ Problemet med denne er at det er for mye dråper på sidene, og uten dråpene blir den helt teit.... Men veldig i nærheten av det jeg vi ha. Denne er for lite splasja, og ligner mer en blomst...: Denne er for rund i midten: Da vet dere litt hvrodan jeg vil ha den... Men håper at noen kan hjelpe som er bedre på å søke enn meg! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) gi meg en nummer 6 Jeg ønsker å se en elefant med en mus på snabelen Endret 7. september 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg vil ha en Sørspeed (båt) har leter livet av meg etter den... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er det noe poeng å lete da? Jeg fant ingenting hverken på google eller alltheweb... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil ha en Sørspeed (båt) har leter livet av meg etter den... det er nok umulig å finne... si noe annet... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se Ninja Turtles.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se Ninja Turtles.. Er jo Wabby som skal velge da. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se Ninja Turtles.. Er jo Wabby som skal velge da. Han velger jo ikke... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se Ninja Turtles.. Er jo Wabby som skal velge da. Han velger jo ikke... finn en polstra bil alla den på Dum dummere =) Lenke til kommentar
Lond Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se shermantanken i Kellys Heroes. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg vil se shermantanken i Kellys Heroes. Denne kan da ikke kvalifisere?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 den er pansret, ikke polstret... Har dere ikke sett dum dummere ?? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ingen som finner det du spørr om.. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det tok meg nøyaktig 2 sider på Google: Jeg vil se en katt som spiser hundemat! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg vil se en sinnsykt bra tegning som er tegna for hånd... Endret 11. september 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå