Kvalen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Håper dette holder! Han som bodde her var Afghanistan's beste P2-spiller... Han hadde faktisk den eneste P2 i hele den nordlige halvdelen av Afghanistan. Siden de ikke hadde strøm, måtte bestemoren tråkke på en sykkel ute i bakgården for å generere nok strøm slik at han fikk spilt! Bestemoren var forresten den beste syklisten i Kaukasus på sin tid! Jeg vil nå se bilde av en fisk som drukner! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Siden fisker drukner på land. Vil se en lilla gorilla. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 jeg vil se værdens største ISKREM!!! (kan være saftis) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Verdens største iskrem(kake) Jeg vil se et bilde av skuespilleren til Homer Simpsons. (han som er stemmen). AKIRA Endret 3. september 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Da vil jeg se bilde av han som har stemmen til Moe! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil se statsministeren vår idet han takler en stakkars unge i fotball. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 *vil ha på mine innlegg* Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg vil se en gutt som sykler med en rosa is i honda mens han sier 1337, LOL,.HAXOR Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vil se statsministeren vår idet han takler en stakkars unge i fotball. Den var ikke enkel Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg ønsker å se et bilde av Zaires (nå Demokratiske republikken Congo) tidligere president. Hva var hans fulle navn? Ikke Kabila. Endret 4. september 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
zuco Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg vil se en gutt som sykler med en rosa is i honda mens han sier 1337, LOL,.HAXOR Du har gjerne misforstått hele leken. Det er på google du skal finne tingene man ber om og ikke painte dem selv.. finner du det du bedte om på google er du god.... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Da vil jeg se bilde av han som har stemmen til Moe! Han ligna jo på Homer og! Endret 4. september 2004 av Laman Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) De siste ønskene her finnes ikke så; Jeg vil se en MH NYZ 50 blå , må være et privat bilde, ikke sånn "hjemmside/firma" bilde! Endret 4. september 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
bono Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Siden fisker drukner på land. Hvis du ser nøye etter så ser du at fisken er bløgga, så den drukner ikke... Her ser dere en druknet fisk: Isen forhindrer oksygentilførsel, slik at fisken dør. Dermed bruker forråtnelsesprosessen opp alt oksygenet slik at flere fisk dør, og en ond sirkel er i gang... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan jeg få se han som spiller stemmen til Bart simpson? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kan jeg få se han som spiller stemmen til Bart simpson? Er faktisk en dame som har stemmen til bart simpson Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vis ingen vil se noe mer, vil jeg se Fry i futurama Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg vil se et bilde av morra di. Om det ikke lar seg gjøre vil jeg gjerne se et bilde av en med dårlig stats i cs. Endret 5. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg vet ikke helt hvordan det er med deg flodhest, men jeg tror ikke det er så mange her som har har bilde av mødrene sine på google... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå