Jonhoo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 da_devil, godkjent Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vil se bilde fra Splinter Cell 3 Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 [Url til bilde Nå vil jeg se en dverg som går på stylter! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Godkjent? Hvis godkjent vil jeg se..... Et stilig bilde fra CSI eller et morsomt bilde. PS: Har vært gjennom alle 816 treffene på stilts på google, fant ikke noe bedre... Endret 1. september 2004 av Jonhoo Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Litt onskapsful men, men... Vil se en hell knight fra doom 3... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vil se et bilde av bok med ISBN-nummer 82-7772-234-6 Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg vil se bilde av US Navy's Terrorist catch and release program Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Nå vil jeg se en dverg (EN EKTE DVERG denne gangen) som spiser bløtekake med gaffel! Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) http://www.thejump.net/humor/catch-and-release.jpg Nå vil jeg se en dverg (EN EKTE DVERG denne gangen) som spiser bløtekake med gaffel! Hard nøtt... Endret 1. september 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 http://www.thejump.net/humor/catch-and-release.jpg Nå vil jeg se en dverg (EN EKTE DVERG denne gangen) som spiser bløtekake med gaffel! Hard nøtt... Ja, jeg tror nok dere skal få slite litt med denne! Hvis ingen av dere klarer å finne noe innen klokken 06:00 2.sept 2004, firer jeg litt på kravene. Da er det nok å finne en dverg som spiser noe! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Med dverg mener du ala Gimli (lotr) med skjegg og hele pakka da eller? Mer riktig å be om å få se en kortvokst som spiser kake med gaffel Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Med dverg mener du ala Gimli (lotr) med skjegg og hele pakka da eller? Mer riktig å be om å få se en kortvokst som spiser kake med gaffel Nei, jeg snakker ikke om en fantasidverg.. Men det vi i dagligtale kaller dverg (på amerikansk midget!)... Sånn ser en dverg ut (jeg gav med en ekstra på kjøpet): Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 det var det nermeste jeg kom, en dverghøne som spiser, venter med ønske før det blir godkjent Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Burde bli godkjent den da. Det er jo en DVERG som SPISER. Endret 2. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) da vil jeg ha den minste bilen med motor i hele verden!!!!! Endret 2. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
enrax Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 da vil jeg ha den minste bilen med motor i hele verden!!!!! Smallest Street-Legal Car The Peel P50 is 134 cm (53 in) long, 99 cm (39 in) wide, and 134 cm (53 in) high, smaller than an average fairground bumper car. The vehicle was built by Peel Engineering Co. at Peel, Isle of Man, UK, from 1962 until 1965. The lightweight single-seater car was capable of speeds of up to 64 km/h (40 mph). The car was not a big seller since it was very unstable, cramped and noisy. Neither did it have a reverse gear. Holder denne? Da vil jeg se en knust playstation2..... Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Neither did it have a reverse gear. Haha! Kjipt å komme litt for nære bilen foran deg når du skal lukeparkere da! =) Heldigvis er den så lett at du bare kan gå ut, ta den under armen og plassere den der du selv ønsker! :!: Endret 3. september 2004 av Kvalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå