Eksos Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Isåfall vil jeg se en muffin oppå hodet til en fyr. Det ble en kjempemuffin gett. jeg vil se en død klovn (ikke for stygg ) Lenke til kommentar
palh Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 en død klovn jeg vil se et sattelittbilde av molde. tatt i dag. høy kval. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ehh? jaja, jeg kan jo prøve.... Lenke til kommentar
palh Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ehh? jaja, jeg kan jo prøve.... hehe.. fantasien er ikke like god som deres, men jeg tenkte det kanskje var nyttig. Skal sette hjernen i kok på en skikkelig nøtt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Molde er der et sted. Og umulig å vite om det er fra i dag. Iallefall for meg, og for deg og. Og det er høy kvalitet i forhold til mobilkamera bildene mine. Hvis ikke kan jeg si at dette bildet er tatt av en lavtgående satelitt: Jeg vil se en styla gamboy. (Adavance, color, whatever...) EDIT: Skikkelig nøtt ja 5min Endret 21. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
palh Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Denne kan da umulig være en vanlig gameboy.. gameboy Jeg vil se fire karer på måkejakt på atlanterhavsveien(Eide kommune) med pil og bue. med en volvo i bakgrunnen EDIT: Denne er bedre EDIT2: Stoppet jeg leken nå eller er det pga. finalen i paradise hotel ? Endret 21. august 2004 av palh Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ingen av de to gameboyene er stylet, og du har ALTFOR vanskelige oppgaver!!! Det skal være moro med google leken, ikke blodslit! Jeg vil heller se et Dynamite luftfilter for 1/8 biler jeg da. Eller en ORDENTLIG styla gameboy. De andre var ikke stylet i det hele tatt.... Ok, oppgavene mine er ikke helt lette de heller, men oppgavene dine er vel så godt som umulige. Kan banne på at det ikke finnes et slikt bilde, og hvsi det er et, vil det ta dager å finne det på google. Lenke til kommentar
palh Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Ingen av de to gameboyene er stylet, og du har ALTFOR vanskelige oppgaver!!! Det skal være moro med google leken, ikke blodslit!Jeg vil heller se et Dynamite luftfilter for 1/8 biler jeg da. Eller en ORDENTLIG styla gameboy. De andre var ikke stylet i det hele tatt.... Ok, oppgavene mine er ikke helt lette de heller, men oppgavene dine er vel så godt som umulige. Kan banne på at det ikke finnes et slikt bilde, og hvsi det er et, vil det ta dager å finne det på google. Jupp. Ville aldri funnet det selv. ¨ Pinne går tilbake til senderen. men her kommer bildet da Sorry for en for vanskelig oppgave Endret 21. august 2004 av palh Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vil se et bilde av minime fra Austin Powers filmene... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg vil se et bilde av Nordhordlandsbroen, den som jeg har fin-fin utsikt til fra huset mitt! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vil se Goldmember fra siste Austin Powers filmen... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg vil se en Maarud potetgullpose Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Her er en cd, et troll og Maarud potetgull pose... Vil se av Catherine Bell... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Meg og jagerfly ...... Jeg vil se loopen i tusenfryd BTW: Da_Devil, CD og Troll *ROFL* Endret 21. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg vil se ei svidd cola flaske! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 u'r too damn late Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Dere må alle unnskylde FORD......................................................................................................................................................................................NOZ, han er tydeligvis stilt inn på Slowmo i dag Endret 21. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Been there, done that.... Got one thing to say; Booooring... Vil se Logitech Dinivo... Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Dere må alle unnskylde FORD......................................................................................................................................................................................NOZ, han er nok stilt inn på Slowmo i dag jeg blei litt sein ja..nettet datt ut så jeg måtte reparere IP-adressen!!! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg vil se Enterprise i Tusenfryd. BTW: Loopen er ikke så kjedelig når du sitter i trekket og toget plutselig glir bakover et par hakk... Endret 21. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå