Gå til innhold

Google-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

norge.jpg

 

Molde er der et sted. Og umulig å vite om det er fra i dag. Iallefall for meg, og for deg og. Og det er høy kvalitet i forhold til mobilkamera bildene mine.

 

Hvis ikke kan jeg si at dette bildet er tatt av en lavtgående satelitt:

 

molde.jpg

 

 

Jeg vil se en styla gamboy. (Adavance, color, whatever...)

 

EDIT: Skikkelig nøtt ja ;) 5min :p

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Ingen av de to gameboyene er stylet, og du har ALTFOR vanskelige oppgaver!!! Det skal være moro med google leken, ikke blodslit!

Jeg vil heller se et Dynamite luftfilter for 1/8 biler jeg da. Eller en ORDENTLIG styla gameboy. De andre var ikke stylet i det hele tatt....

 

Ok, oppgavene mine er ikke helt lette de heller, men oppgavene dine er vel så godt som umulige. Kan banne på at det ikke finnes et slikt bilde, og hvsi det er et, vil det ta dager å finne det på google.

Lenke til kommentar
Ingen av de to  gameboyene er stylet, og du har ALTFOR vanskelige oppgaver!!! Det skal være moro med google leken, ikke blodslit!

Jeg vil heller se et Dynamite luftfilter for 1/8 biler jeg da. Eller en ORDENTLIG styla gameboy. De andre var ikke stylet i det hele tatt....

 

Ok, oppgavene mine er ikke helt lette de heller, men oppgavene dine er vel så godt som umulige. Kan banne på at det ikke finnes et slikt bilde, og  hvsi det er et, vil det ta dager å finne det på google.

Jupp. Ville aldri funnet det selv.

 

:)

¨

Pinne går tilbake til senderen.

 

men her kommer bildet da :)

 

ky_2806000131.jpg

 

Sorry for en for vanskelig oppgave :whistle:

Endret av palh
Lenke til kommentar
Dere må alle unnskylde FORD......................................................................................................................................................................................NOZ, han er nok stilt inn på Slowmo i dag :yes:

jeg blei litt sein ja..nettet datt ut så jeg måtte reparere IP-adressen!!! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...