Prizefighter Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Da vil jeg se et bilde av Homer Simpson. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Da vil jeg se et bilde av Homer Simpson. Jeg vil se bilde av den mest slitne fyren på tg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hun kanskje??? hvis godkjennt vil jeg se en hund som hopper høyt Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vil se George W. Bush med en blå ballong Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vil se screenshot fra "The Wall", der hvor elevene går på samlebånd og havner i kjøttkverna. Helst et bra et. (skal muligens brukes til en presentasjon) Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vil se screenshot fra "The Wall", der hvor elevene går på samlebånd og havner i kjøttkverna. Helst et bra et. (skal muligens brukes til en presentasjon) Har du funnet bildet på google? Du vet at du må finne bildet på google får du kan be om det Og nå har jeg lett en stund og fortsatt ikke funnet noe... Enten så gir du noen hint (hvis du har sett det på google) ellers så kommer du med et annet ønske... Lenke til kommentar
shabador Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Holder dette bildet? I så fall, vil jeg se Bill Gates sprute ild. EDIT: Glemte ett ord i setningen min... EDIT2: Siden ingen tok utfordringen. Her er svaret: Endret 19. august 2004 av shabador Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Finner ikkeno bilde... Det er så kjett når folk bare ber om vanskelige bilder, man mister jo lysta til å være med på google-leken Så derfor vil jeg se et bilde av noe så enkelt som "bilen" til Bill Gates... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 det blir litt for dumt at du sier du vil se Bill gates sin bil..hvor mange biler har ikke han liksom?? derfor så godkjenne denne automatisk synes jeg.. vil se bilde av nokia 3200.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har du funnet bildet på google?Du vet at du må finne bildet på google får du kan be om det Og nå har jeg lett en stund og fortsatt ikke funnet noe... Enten så gir du noen hint (hvis du har sett det på google) ellers så kommer du med et annet ønske... Eheh, hvor står det at man må søke opp bildet først, og så spørre om det ? Det blir vel en litt omvendt lek... Hvis du ikke finner passende bilde, kan du vel vente til noen andre gjør det ? Det finnes mange måter å søke på google. Jeg ser du har klaget over det flere steder. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Camron: Var akkurat den jeg tenkte på... Etter det jeg har sett har han ihvertfall to biler, den der og en Lotus... Saft-is: Sett at man ber om bilder som er nærmest umulig å finne eller man ber om et screenshot fra en film, bør man først ha funnet bildet selv på google... Når man f.eks. ber om å få se Bill Gates sprute ild, burde man kanskje finne bildet på google først, sett at ingen finner det går det tre dager uten noen google-lek, og en eller annen ber om å få se noe annet... Er jo utrolig kjedelig da når ingen gidder eller klarer å finne bildet Du vet at du må finne bildet på google får du kan be om det Jeg innrømmer at den var litt drøy, men det er bedre at folk bruker 20 sec for å sjekke at bildet faktisk er der (sett at det er et spesielt bilde), enn at det går 3 dager før det skjer noe... Ok, starter google lekenf.eks. sier jeg " jeg vil se en bil", da finner neste mann et bilde av en bil fra google, så når han har gjort det sier han at han vil se f.eks: en mobil, skjønner? Her har ATi-Radeon brukt mobil og bil som eksempel, poenget med dette var nok heller for at folk skulle svare relativt fort isteden for med 3 dagers mellomrom... Vil se et bilde av bart simpson... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vil se den nye iPod'en Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Her har du den berømte Bart Simpson: Vil se et bilde av en spekkhval. EDIT: For treig... Endret 19. august 2004 av aadnk Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Vil se en t610... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg vil se rambo med kniven sin Endret 19. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Vil se en logitech mus... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vil se et nasty edderkoppbitt på en venstretommel Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Dag 3: Dag 6: Dag 10 for de som har lyst... Vil se et av bildene som kommmer opp når du søker på tier... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Tror du tenkte på detta Vil se et bilde av en Brown Recline Spider som forårsaket bittene ovenfor.... ( jeg anbefaler dag ti, var det jeg egentlig tenkte på, men DA_Devil har en svak mage....) Endret 19. august 2004 av Icedude Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Vil se bildet som kommer opp når du søker på cathaircut :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå