P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Den der er så alldeles ikke godkjent! Edit: Bilde forrandret og godkjent... Endret 3. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 ett eller anna som ikke fønka... Fixa nå... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nyyyyydelig! Vil se en person med en sykdom som resulterte i en forferdelig og ekkel hudinfeksjon! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Mangler faktisk spoiler på bilen... Yuk! Helst ikke flere sånne a, så ett par andre som var myyyye værre enn denne...... Vil se terra crusher Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 vil se et bilde av ......en rosa mobiltelefon Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vil se noe jeg blir trøtt av! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Blir trøtt av å se på denne i mange timer: Edit: Jeg vil se verdens største bil! Endret 4. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 WTF? Finner ikke en eneste unormalt stor bil jo... DET ER EN BUG I GOOGLE Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 om den er godkjent vil jeg se en grønn ferarri Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Da vil jeg se et bilde fra Ramstein Air Base i tyskland Hvis det ikke er å oppdrive noen steds, vil jeg se et bilde av Nintendo DS... Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fant ikke Ramstein Air Base NÅ VIL JEG SE VERDENS STØRSTE TELEFON KATALOG! :!: Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror det er den største telefonkatalogen . Jeg vil se et bilde av en klokke som viser tiden 06:00 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror ikke det bildet ditt funket helt du Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror ikke det bildet ditt funket helt du det er mange slike ting her, de fleste blir godtatt, det synes jeg denne kan bli også... man kan jo evt. legge med en url til google-resultatet... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vil se et bilde av en sykkelen min, en Schwinn 4 banger med svart ramme Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 der... jeg vil se den første printeren som ble laget, eller en VELDIG gammel en da_devil: sjekk PM Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vil se et lite tastatur. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 http://www.museums.org.za/afrtaal/images/drukpers_vol.jpg dette er den første printeren og jeg vil se et bilde av det første dyreste helikopteret som noengang har blitt laget. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vil se et lite tastatur. ingen av disse er de første printerne Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 http://www.museums.org.za/afrtaal/images/drukpers_vol.jpg dette er den første printeren og jeg vil se et bilde av det første dyreste helikopteret som noengang har blitt laget. PRINTEREN ikke trykkmaskinen.... printer går på strøm og tar imot signaler fra en eller annen form av pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå